Na konferenciji za novinare, održanoj u povodu te obljetnice, Vidaković je istaknuo da su rasli više od rasta IT tržišta za koju u 2005. predviđaju da će rasti od devet do 10 posto. Dodao je da će područje usluga i softvera rasti brže od hardvera. Pojasnio je da je u Hrvatskoj polako završilo doba kada se investiralo u kupnju računala te da nastupa doba investiranja u softver i usluge.
Napomenuo je kako je u svijetu trend rasta outsourcinga raznih djelatnosti, dok u Hrvatskoj nema još takvih primjera. No, što će se više Hrvatska približavati EU, tako će i hrvatske tvrtke biti prisiljene sve više koristiti outsourcing, ako će htjeti preživjeti na europskom tržištu.
Glavni direktor IBM-ove regije srednja i istočna Europa, Bliski istok i Afrika Piero Corsini kazao je da je hrvatsko tržište važno za IBM zbog rasta koji je triput veći nego u EU u području IT tehnologije.
Zaključio je kako tržište IT tehnologije u Hrvatskoj postaje sve sofisticiranije zbog povezivanja tehnologije i industrijskog znanja, za što je potrebna visokokvalificirana radna snaga, koju Hrvatska ima, rekao je Corsini.
IBM Hrvatska je osnovan 1995. godine, ali je IBM na hrvatskom tržištu prisutan još od 1935. godine. IBM Hrvatska ima trenutno preko 250 poslovnih partnera diljem Hrvatske.