Taj je model predložila Obrtnička komora Istarske županije, a njime se predviđa da se onim poduzetnicima koji ostvare manji broj prolazaka tunelom omogući veći rabat u odnosu na one koji ostvare veći broj prolazaka tunelom (tzv. negativni količinski rabat).
No, stoji o mišljenju Vijeća, prihvaćanjem predloženog modela u neravnopravan položaj pri plaćanju prolaza kroz tunel "Učka" bili bi dovedeni oni poduzetnici koji nemaju sjedište u Istarskoj županiji i obavljaju djelatnost prijevoza.
"Time bi moglo doći do zatvaranja tržišta usluga prijevoza u i prema Istarskoj županiji za poduzetnike koji nemaju sjedište u toj županiji", navodi se u priopćenju sa jučerašnje sjednice Vijeća.
Također, Vijeće je ocijenilo i kako Hrvatske autoceste nisu zlouporabile vladajući položaj pri donošenju odluke kojom je utvrđen sustav naplate i visina naknade na Krčkom mostu. Zahtjev je podnijelo društvo za zaštitu potrošača "Potrošač".
Među ostalim, Vijeće je donijelo i rješenje kojim je utvrđeno da državno jamstvo u korist Erste&Steiermarkische banke za zaduženje nacionalnog putničkog brodara Jadrolinije kako bi navedeni brodar isplatio brodogradilištima 80 posto ugovorene cijene prilikom preuzimanja dva naručena trajekta, ne predstavlja državnu potporu.
Naime, navodi se, Vijeće je utvrdilo da se radi o poduzetniku koji uredno ispunjava svoje financijske obveze, da navedeno državno jamstvo ne pokriva više od 80 posto kreditnog zaduženja, da je ograničeno po visini i vremenu trajanja, te da stoga nije riječ o državnoj potpori u smislu odredaba Zakona i Uredbe o državnim potporama.