FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U pariškom metrou 400 plakata turističke Hrvatske

PARIZ, 17. ožujka 2005. (Hina) - Na stajalištima pariškog metroa, uočidanašnjeg otvaranja Svjetskog sajma turizma SMT 2005, sa 400promotivnih jumbo plakata predstavlja se turistička Hrvatska, čimepočinje intenzivna kampanja na francuskom tržištu pred početakovogodišnje turističke sezone.
PARIZ, 17. ožujka 2005. (Hina) - Na stajalištima pariškog metroa, uoči današnjeg otvaranja Svjetskog sajma turizma SMT 2005, sa 400 promotivnih jumbo plakata predstavlja se turistička Hrvatska, čime počinje intenzivna kampanja na francuskom tržištu pred početak ovogodišnje turističke sezone.

Na danas otvorenom sajmu turizma u Parizu (Salon Mondiale du Tourisme), 30. po redu, medu 630 izlagača iz 95 zemalja svijeta, predstavlja se i Hrvatska i to prvi put na povećanom izložbenom prostoru (štandu), od 90 metara četvornih.

Za plakatiranje na stajalištima pariškog metroa, koje će trajati do 22. ožujka, uloženo je 225 tisuća eura, a većinu sredstava izdvojila je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), dok su 54 tisuće eura dala tri francuska turoperatera (FRAM, Transtour/Marsans i Rivages du Monde). To je ujedno i prvi put da neki francuski turoperatori sudjeluju sa svojim sredstvima u promociji Hrvatske u Francuskoj.

Direktorica HTZ-ovog predstavništva u Francuskoj Marina Tomas-Billet pritom posebno naglašava da sva tri turoperatera, kao i ostalih stotinjak koji imaju Hrvatsku u svojim programima, i od ove godine očekuju dobre rezultate u Hrvatskoj, a svi već sada bilježe i do 30 posto veće zanimanje i rezervacije francuskih turista za ovu sezonu.

Tomas-Billet ističe i da je ovogodišnja marketinška kampanja samo nastavak uspješnih kampanja u zadnjih šest godina koje su "probudile" francusko tržište za Hrvatskom te dovele do najvećeg porasta među svim konkurentskim destinacijama. Dodaje da je i ove godine kao i lanjske dvije, Hrvatska turistička ponuda u trendu medu Francuzima te, iako oprezno govori o mogućih 30 posto ovogodišnjeg porasta, ipak napominje da bi Hrvatska ove godine mogla "dobiti" više od 400.000 lanjskih turista. To je u odnosu na 2003. bio porast od 78 posto, dok su sa 1, 24 milijuna noćenja u hrvatskim ljetovalištima Francuzi lani zabilježili porast od 80 posto.

Na sajmu turizma u Parizu osim HTZ-a kao organizatora nastupa, izlaže i nekoliko turističkih tvrtki (hoteli i agencije) iz svih jadranskih regija. Svi su, kako se doznaje, vrlo zadovoljni odazivom široke publike već prvog dana sajma.

Hrvatski su štand, po završetka svečanog otvaranja sajma, obišli i čelni ljudi sajma i francuskog turizma, pri čemu je direktor za turizam pri resornom francuskom ministarstvu Bruno Fareniaux kazao da Hrvatska postaje sve ozbiljniji konkurent Francuskoj u turizmu Mediterana.

Sajam SMT 2005. u Parizu se održava do 20. ožujka. Organizatori očekuju više od lanjskih 100 tisuća posjetitelja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙