FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Tržište telefonskih centrala u Hrvatskoj 2004. raste 4 posto

ZAGREB, 23. studenog 2004. (Hina) - Hrvatske će tvrtke na telefonskecentrale (Private Branch Exchanges ili PBX) i sličnu opremu, softver iusluge u ovoj godini potrošiti samo četiri posto više nego lani, kadaje potrošnja iznosila 17,56 milijuna eura, izvijestila je u svojojnovoj studiji regionalna podružnica analitičke kuće IDC za trendove uinformatičko-telekomunikacijskoj industriji (ITC).
ZAGREB, 23. studenog 2004. (Hina) - Hrvatske će tvrtke na telefonske centrale (Private Branch Exchanges ili PBX) i sličnu opremu, softver i usluge u ovoj godini potrošiti samo četiri posto više nego lani, kada je potrošnja iznosila 17,56 milijuna eura, izvijestila je u svojoj novoj studiji regionalna podružnica analitičke kuće IDC za trendove u informatičko-telekomunikacijskoj industriji (ITC).

Iz IDC-a za središnju Europu, Bliski istok i Afriku (IDC CEMA) podsjećaju da je lanjska stopa rasta na hrvatskom tržištu bila 16 posto, dok bi u idućoj godini rast potrošnje na telefonske centrale, softver i usluge trebao biti preko 11 posto. Kao razlog se navodi početak pripremanja hrvatskih tvrtki za pridruživanje Europskoj uniji (EU) kroz nadogradnju njihovih telekomunikacijskih sustava, koji uključuju i telefonske centrale, ističu u IDC CEMA. Također očekuju da bi to tržište moglo rasti solidnom stopom u slijedećih nekoliko godina.

Hrvatsko tržište telefonskih centrala, navodi se, jako je koncentrirano, a vodećih pet dobavljača držalo je lani više od 93 posto ukupnog tržišta. Na prvom je mjestu Ericsson, koji je imao pet puta veće prihode od drugoplasiranog Siemensa. Panasonic i Cisco su u borbi za treće mjesto, dok je još jedna tvrtka specijalizirana za Internet rješenja, Avaya, na petom mjestu, kaže se u studiji.

Direktor IDC Adriaticsa Boris Žitnik istaknuo je, da s obzirom na gospodarsko usporavanje, dobavljači stalno moraju pronalaziti inovativne mogućnosti finaciranja klijenata kako bi njihovi PBX sustavi i usluge bile dostupnije potrošačima.

Najviše su u PBX u Hrvatskoj lani ulagale banke, pa telekomunikacijske tvrtke, dok su državna tijela na trećem mjestu, slijede turizam i maloprodaja. Oni predstavljaju preko 47 posto prihoda u PBX sektoru lani.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙