Od otkaza su najviše pogođeni Opelovi pogoni u Bochumu i Ruesselsheimu a prema nekim procjenama pogonu u Bochumu, koji zapošljava oko 10.000 radnika te je najveći poslodavac u regiji, prijeti i zatvaranje. Kako se procjenjuje, General Motors proizvodnju modela Zafire i Astra karavana iz Bochuma namjerava prebaciti u Češku.
Vodstvo General Motorsa, u čijem vlasništvu se osim njemačkog Opela nalazi i švedski Saab te engleski Vauxhall, zasad nije potvrdilo koliko bi se radnih mjesta u Njemačkoj zatvorilo, ali je najavilo da će u sklopu mjera štednje diljem Europe od 33.000 zaposlenih otpustiti 12.000 radnika od čega najveći dio u Njemačkoj.
Prema riječima člana poslovodnog odbora General Motors Europe, Petera Forstera, jedan od glavnih razloga zbog čega je Njemačka najviše pogođena sanacijskim planovima General Motorsa su visoke cijene rada u Njemačkoj. Tako je cijena jednog radnog sata u pogonu Opela u Bochumu s 33 eura gotovo 10 eura više nego cijena rada u švedskom Saabu. Razlog tomu nije netto iznos dohotka radnika nego visoka socijalna davanja.
Ministar financija Wolfgang Clement (Socijaldemokratska stranka Njemačke SPD), koji je i sam porijeklom iz Bochuma, smatra da je odluka General Motorsa "težak udarac" za Njemačku kao investicijsko odredište. Predstavnici sindikata metalaca IG Metall najavili su da će s vodstvom Opela i General Motorsa voditi intenzivne pregovore o spašavanju radnih mjesta, a za sljedeći utorak je najavljen štrajk upozorenja u pogonima General Motorsa dilojem Europe.