ZAGREB, 30. lipnja 2004. (Hina) - U Strategiji razvoja mađarskogturizma, planu koji je pripremila skupina mladih stručnjakaministarstva turizma i mađarske državne agencije za turističkupromidžbu o kojemu će mađarska vlada raspravljati
ove jeseni,ocjenjuje se, kako prenosi Budapest Business Journal, i da su glavnikonkurenti mađarskom turizmu Austrija, Češka, Slovačka, Poljska,Slovenija, Hrvatska i Rumunjska.
ZAGREB, 30. lipnja 2004. (Hina) - U Strategiji razvoja mađarskog
turizma, planu koji je pripremila skupina mladih stručnjaka ministarstva
turizma i mađarske državne agencije za turističku promidžbu o kojemu će
mađarska vlada raspravljati ove jeseni, ocjenjuje se, kako prenosi Budapest
Business Journal, i da su glavni konkurenti mađarskom turizmu Austrija, Češka,
Slovačka, Poljska, Slovenija, Hrvatska i Rumunjska. Mađarskoj nedostaje opća turistička strategija a u pogledu turističkih
atrakcija i prihoda koje na temelju njih ostvaruje, Mađarska postupno sve više
zaostaje u odnosu na zemlje regije, upozorava se u analizi koja je pokazala da
zemlje regije Mađarskoj oduzimaju turiste zahvaljujući svojim prirodnim
potencijalima, razvoju infrastrukture ili učinkovitijem turističkom marketingu,
prenosi list. Studija strategije razvoja mađarskog turizma analizira
mogućnosti razvoja i utvrđuje
ciljevi mađarskog turizma za razdoblje do 2013. godine, navodi Budapest
Business Journal.