Nove dvije jezične verzije stranica, kao i na ostalih devet jezika, kako se doznaje iz te agencije, obuhvaćaju cjelokupnu ponudu "adriatice.net" (privatni smještaj u više od 11 tisuća objekata u Hrvatskoj, skijanje u nekoliko zemalja, hrvatsku wellness ponudu, krstarenja i drugo), kao i sve popratne sadržaje stranica (informacije za goste, vijesti i rezervacijski sistem).
Napominju i da time očekuju širenje poslovanja na inozemnim tržištima, na kojima već sada putem Interneta ostvaruju gotovo 90 posto svoje prodaje.
Od svog osnivanja 2000. ta agencija stalno bilježi uzlazni trend prodaje i dovođenja stranih gostiju u Hrvatsku, kojih će do kraja ove godine, kako očekuju, biti oko 55 tisuća ili oko 10 tisuća više nego lani.
Istodobno, bilježe i povećanje broja posjetitelja svojih web stranica, sa njih oko 100 tisuća 2000., na više od 3,5 milijuna, koliko ih očekuju do kraja ove godine.
Osim putem Interneta ponudu plasiraju i uz suradnju s nekoliko stotina agencija iz 25 zemalja.
Zapošljavaju 100-ak djelatnika, a osim sjedišta u Zagrebu urede i poslovnice imaju u Pragu, Ljubljani, Varšavi i Trstu.
(Hina) xtam yds