FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dvije nove knjige o upravljanju i internetu u turizmu

ZAGREB, 29. studenog 2005. (Hina) - U biblioteci Turizmoteka,zagrebačke nakladničke kuće M plus, objavljene su dvije nove knjige -Upravljanje hiotelskim poslovanjem, te Internet marketing za hotele,restorane i turizam.
ZAGREB, 29. studenog 2005. (Hina) - U biblioteci Turizmoteka, zagrebačke nakladničke kuće M plus, objavljene su dvije nove knjige - Upravljanje hiotelskim poslovanjem, te Internet marketing za hotele, restorane i turizam.

David K.Hayes, direktor i vlasnik hotelsko-konferencijskog centra Clarion Lansing i Jack D. Ninemeier, profesor hotelijerskog poslovanja na sveučilištu Michigan, u knjizi Upravljanje hotelskim poslovanjem opisuju sve ono što direktor hotela mora znati da bi bio uspješan. Njezino suvremeno i razumljivo kazivanje o svim područjima hotelskog upravljanja čini je prijeko potrebnim dodatkom profesionalnoj biblioteci svakog ozbiljnog hotelijerskog menadžera i studenta, ističe urednica Biblioteke dr. Saša Poljanec Borić.

U knjizi Internet marketing za hotele, restorane i turizam, autora Barbare Cox i Williama Koezlera, daju se odgovori na pitanja na koji način hotelijersko-ugostiteljska industrija u svom poslovanju koristi internet za djelotvorni marketing te kako poboljšati poslovanje putem interneta. Nude se mogućnosti poboljšanja rada korištenjem marketinga putem interneta, naglašava Poljanec Borić. Knjiga je pisana razumljivim jezikom te s mnoštvom primjera i ilustracija.

M plus je nakladnička kuća specijalizirana za edukaciju u hotelsko-ugostiteljskoj industriji i turizmu, s ciljem upoznavanja hrvatskih turističkih djelatnika s najnovijim svjetskim znanjima i vještinama.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙