FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U srpnju pad prodaje automobila

ZAGREB, 8. kolovoza 2005. (Hina) - Broj prodanih automobila u Hrvatskoju srpnju spustio se nešto ispod 7.000 vozila, odnosno točnije 6.886vozila u odnosu na lipanj, a na čelno mjesto prodanih automobilaprobio se Renault, izvijestila je danas agencija Puls.
ZAGREB, 8. kolovoza 2005. (Hina) - Broj prodanih automobila u Hrvatskoj u srpnju spustio se nešto ispod 7.000 vozila, odnosno točnije 6.886 vozila u odnosu na lipanj, a na čelno mjesto prodanih automobila probio se Renault, izvijestila je danas agencija Puls.

U srpnju je Renault preuzeo primat sa 1.073 prodanih vozila čime je ostvario tržišni udio od 15,58 posto što je ipak pad u odnosu na lipanj, kad je držao 16,09 posto tržišnog udjela.

Opel je u srpnju ostvario tržišni udio od 15,54 posto, što je pad od 6,11 posto u odnosu na lipanj, što mu je donijelo drugo mjesto odmah iza Renault-a.

Taj pad može se prepisati lošijoj prodaji modela Corsa, ističu u Pulsu.

Mjesto među prvih pet prodanih marki ostvarili su još Volkswagen, Peugeot i Škoda. Ford se i dalje diže na ljestvici i u srpnju je zauzeo sedmo mjesto.

Među najprodavanijim modelima i dalje čelno mjesto drži Opel Astra a najveće iznenađenje je Opel Corsa koja je sa lipanjskog drugog mjesta pala na četvrto mjesto najprodavanijih modela vozila.

Najveći skok u srpnju napravila je Škoda Fabia koja je ostvarila 5,66 posto tržišnog udjela što je za 2,23 posto više nego u mjesecu lipnju.

Gledano po distribuciji vozila u 15 najvećih gradova u Hrvatskoj za prvih šest mjeseci ove godine, skoro pola novih automobila u prvih šest mjeseci u Dubrovniku je marke Opel, odnosno čak 46,68 posto.

U Zagrebu je Opel također na prvom mjestu sa 13,19 posto, a u stopu ga prate Renault i Peugeot sa 10,82 posto i 10,11 posto. Citroen je najprodavaniji u Vukovaru sa 23,94 posto, a dok Puljani najviše vole Volkswagen.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙