Od početka siječnja do kraja lipnja, u Europi je prodano više od 117 tisuća Chevroletovih automobila, dok je u 2004. godini prodano 93.550, čime je tržišni udjel povećan s 0,87 na 1,07 posto.
Kao i u 2004., Italija je najveće europsko tržište za Chevrolet, na kojemu je u prvoj polovici ove godine prodano više od 16 tisuća vozila, uz tržišni udjel od 1,22 posto. Značajni rast Chevrolet je također zabilježio u Austriji, Portugalu, Švedskoj, Norveškoj i Danskoj.
Dobri prodajni rezultati, kažu u Chevroletu, postignuti su i u srednjoj i istočnoj Europi, a u Hrvatskoj Chevrolet je u prvoj polovici godine prodao 1.344 vozila i povećao tržišni udjel s prošlogodišnjih 2,29 na 3,37 posto.
Uspješan nastup na europskom tržištu u Chevroletu pripisuju uvođenju novih modela kao što je Chevrolet Matiz/Spark koji se u većini europskih zemalja počeo prodavati u svibnju. Samo u svibnju i lipnju prodano je više od 7.300 tih vozila, a do kraja godine, Chevrolet očekuje da će ih u Europi prodati oko 40 tisuća.
GM Daewoo, matična tvrtka Chevrolet Europea, prodala je u prvoj polovici godine na svjetskom nivou 507 tisuća vozila i tako po prvi put nakon osnutka kompanije premašila 500 tisuća komada.
(Hina) xduk yds