FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Peugeot: pad prodaje u zapadnoj Europi, drugdje porast

ZAGREB, 11. srpnja 2005. (Hina) - Tvrtka Peugeot zabilježila je u prvihšest mjeseci ove godine pad prodaje u zapadnoj Europi, dok je nadrugim tržištima prodaja porasla, priopćili su iz Peugeota Hrvatska.
ZAGREB, 11. srpnja 2005. (Hina) - Tvrtka Peugeot zabilježila je u prvih šest mjeseci ove godine pad prodaje u zapadnoj Europi, dok je na drugim tržištima prodaja porasla, priopćili su iz Peugeota Hrvatska.

Na tržištu osobnih i lakih komercijalnih vozila zapadne Europe, na kojemu je u prvih šest mjeseci prodano ukupno 8,86 milijuna vozila, Peugeot je sa 687 tisuća vozila zabilježio pad od 4,2 posto u odnosu na 717 tisuća u prvih šest mjeseci 2004. godine i ostvario 7,8 postotni tržišni udio u tom segmentu.

Pritom je prodano 599 tisuća osobnih vozila, što predstavlja pad od 4,8 posto i 88 tisuća lakih komercijalnih vozila ili 0,1 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

Na tržištima izvan zapadne Europe, Peugeot je prodao 365 tisuća vozila, što u odnosu na 331 tisuću iz istog razdoblja prošle godine, predstavlja porast od 10,3 posto.

Najveći porast zabilježeni su u Argentini, za 54 posto i Brazilu, 31 posto, a značajni porasti prodaje ostvareni su i u Kini, Južnoj Africi i Rumunjskoj.

U središnjoj Europi (Poljska, Mađarska, Slovačka, Češka, Slovenija i Hrvatska), porast prodaje Peugeot je ostvario jedino u Slovačkoj.

U Hrvatskoj, Peugeot je prema podacima agencije Promocija Plus, u prvih šest mjeseci prodao 2.971 novi osobni automobil i zauzeo tržišni udjel od 8,2 posto. Nalazi se na četvrtom mjestu po prodaji iza Opela, Renaulta i Volkswagena.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙