FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Mičić: u idućih nekoliko dana sastanci oko PDV-a za turizam

ZAGREB, 30. lipnja 2005. (Hina) - Kako bi se iznašlo što bolje rješenjei usuglasili stavovi u vezi najavljene promjene stope PDV-a za turizamMinistarstvo mora, turizma, prometa i razvitka u idućih će nekolikodana održati radne sastanke s turističkim strukovnim (kamping ihotelijerskim) udrugama te Ministarstvom financija.
ZAGREB, 30. lipnja 2005. (Hina) - Kako bi se iznašlo što bolje rješenje i usuglasili stavovi u vezi najavljene promjene stope PDV-a za turizam Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka u idućih će nekoliko dana održati radne sastanke s turističkim strukovnim (kamping i hotelijerskim) udrugama te Ministarstvom financija.

Najavio je to na današnjoj sjednici Turističkog vijeća i Sabora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Zagrebu državni tajnik za turizam Zdenko Mičić.

Dodao je da načelno dijele stav koji je danas iznijela članica Turističkog vijeća i bivša ministrica turizma Pave Župan Rusković da se odluka o toj stopi u Sabor uputi ove jeseni, ali da primjena bude od 1. siječnja 2007.

Župan Rusković je pritom istaknula da se nova stopa PDV-a, ma kakva bila, nikako ne bi smjela primjenjivati od 2006., budući je većina ugovora za iduću godinu već zaključena. Dodala je i da tu promjenu nikako ne bi smjeli osjetiti gosti kroz promjenu cijena usluga, koje se pak, kaže, ne bi smjele podizati, osim za onoliko kolika je stopa inflacije te ako se radi o značajnijem ulaganju u kvalitetu.

I predsjednik Predsjedništva Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH) Franco Palma drži da se cijene ne bi smjele povećavati zbog promjene stope PDV-a, ali naglašava i da se dosadašnja nulta stopa PDV-a za organizirani strani turistički promet može i mora zamijeniti selektivnom stopom za cijeli turizam.

Prijedlog HUH-a je da to bude 6 do 8 posto, kako je i u većini konkurentskih mediteranskih zemalja, jer će sve iznad toga, upozorio je Palma, biti štetno ne samo za profitabilnost hotelskih kuća nego i za cijeli hrvatski turizam. Ako padne profitabilnost kako će se onda, pita Palma, investirati u tako potrebne nove turističke proizvode kojima Hrvatska treba privući nove goste i boriti se s konkurencijom.

Svaka je promjena teška, ali ako se na vrijeme i profesionalno pripremi moguće je izbjeći minuse u poslovanju, zaključio je Palma.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙