"Japan je jedno od najunosnijih tržišta u svijetu", kazali su u udruženju njemačke industrije u Koelnu pred početak kampanje kojom se želi povećati prisutnost njemačkih tvrtki na najznačajnijim tržištima u Aziji. Njemačko ministarstvo vanjskih poslova je priopćilo da "Japan jest i ostaje dominantno gospodarstvo u azijskoj regiji".
Kampanja "Njemačka u Japanu 2005/2006.", koja počinje 4. travnja u Tokiju, ima za cilj omogućiti održivi poticaj imidžu "njemačke marke". Istraživanja pokazuju da postoji značajan manjak informacija o Njemačkoj i zanimanja za tu europsku zemlju prije svega među mladima u Japanu.
Nadalje, imidž njemačke industrije u Japanu uvelike je koncentriran u tradicionalnim područjima i smatra se prilično "običnim". Njemačka bi se stoga trebala predstaviti kao inovativno poslovno središte sa snažnom izvedbom.
Dugoročno, cilj je Njemačke uspostaviti razmjenu na visokoj razini s Japanom u području obrazovanja, kulture, gospodarstva i znanosti. Po podacima ministarstva vanjskih poslova, većina od nekih 540 njemačkih kompanija koje posluju u Japanu zadovoljna je sa svojom prodajom i zaradom. Glavni izvozni proizvodi su automobili, strojevi i farmaceutski proizvodi. No potrošačke robe nisu dovoljno zastupljene.
Ministarstvo drži da tržišni potencijal Japana još nije do kraja iskorišten, posebice u područjima poput odjeće, lifestyle proizvoda, luksuznih potrošačkih dobara, hrane i luksuznih proizvoda.