FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Šibenik postaje europsko središte za vanjsko uređenje mega jahti

ŠIBENIK, 11. ožujka 2005. (Hina) - Australska tvrtka za bojenje ivanjsko uređenje brodova Yacht Profiler Ltd. preselit će do krajaožujka svoje europsko sjedište iz Velike Britanije u Šibenik, azajedno s Nautičkim centrom Primošten, koncesionarom na prostorušibenskog Remontnog brodogradilišta, osnovat će novu tvrtku SuperYacht Division Šibenik i za početak zaposliti stotinjak novihradnika.
ŠIBENIK, 11. ožujka 2005. (Hina) - Australska tvrtka za bojenje i vanjsko uređenje brodova Yacht Profiler Ltd. preselit će do kraja ožujka svoje europsko sjedište iz Velike Britanije u Šibenik, a zajedno s Nautičkim centrom Primošten, koncesionarom na prostoru šibenskog Remontnog brodogradilišta, osnovat će novu tvrtku Super Yacht Division Šibenik i za početak zaposliti stotinjak novih radnika.

Saznaje se to od Gorana Prgina, vlasnika Nautičkog centra i koncesionara na 170.000 metara četvornih javnog pomorskog dobra na području Remontnog brodogradilišta u šibenskom gradskom predjelu Mandalina. Po njegovim riječima, Šibenik će na taj način postati europski centar za bojanje brodova i mega jahti.

"Riječ je o tvrtki koja se tim poslom bavi više od 20 godina i koja je u samom svjetskom vrhu u ovoj djelatnosti. Namjera je na prostoru Remontnog brodogradilišta otvoriti i školu za obučavanje ljudi za poslove bojanja i vanjskog uređenja, a četiri naša radnika otići će ovih dana na obuku u Australiju", kaže Prgin.

Dodaje da je riječ o projektu koji se realizira po svim ekološkim standardima. Posao će se obavljati u zatvorenim balonima koji imaju filtere i svoju mikro-klimu.

Za početak će se raditi dva takva balona, u koja će moći ući brodovi dužine 60 metara, a cijena svakog balona je oko 350.000 eura, kazao je Prgin u razgovoru za Hinu.

Napomenuo je kako, od potpisivanja Ugovora o koncesiji u listopadu prošle godine, Remontno brodogradilište gotovo cijelo vrijeme radi punim kapacitetom, a trenutačno je na njegovima navozima na remontu petnaestak brodova, među kojima je sedam vojnih te tri mega jahte inozemnih vlasnika.

Da bi značajnije povećalo promet, Remontno brodogradilište se moralo okrenuti vanjskom tržištu. Remont brodova domaćih brodara i Hrvatske mornarice trebao bi ubuduće činiti tek polovicu njegovog ukupnog posla. Pripremamo se i za izgradnju novih brodova, ali nećemo ići u serijsku proizvodnju, radit ćemo, ili za poznate kupce, ili za vlastiti čarter, kaže Prgin.

Za kraj travnja najavio je da će u Australiji razgovarati s predstavnicima "Austala", jednog od najvećih svjetskih proizvođača aluminijskih brodova, o mogućem transferu tehnologije.

Idućeg tjedna u Šibeniku očekuju predstavnike nekih talijanskih brodogradilišta, te direktora jednog od vodećih norveških brodogradilišta s kojima će razgovarati o mogućoj suradnji i zajedničkoj izgradnji brodova.

U tijeku ove godine proizvest će stotinjak plastičnih brodica, dužine 2,99 i 4,35 metara. Remontno brodogradilište trenutačno zapošljava 260 radnika, od kojih je pedesetak primljeno u posljednjih nekoliko mjeseci. Trenutačno traže dvadeset zavarivača i brodomontera, ali ih je po Prginovim riječima, teško naći na domaćem tržištu rada.

Daljnji planovi su proširenje djelatnosti i izgradnja marine sa 400 vezova čime bi, smatra Prgin, inače vlasnik čarter flote od 65 brodova, područje Mandaline postalo jedno od turistički najatraktivnijih dijelova šibenske rivijere.

(Hina) xzpod yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙