Cilj projekta vrijednog 146.000 eura je uspostava mreže ambasadorica u Hrvatskoj koje će poticati žene na poduzetničku djelatnost i podizati svijest o poduzetništvu žena.
Poduzetništvo u Hrvatskoj još nije zaživjelo, čak ni kod muškaraca, o čemu svjedoči podatak da čak 1,75 milijuna ljudi prima plaće iz neke vrste proračuna, od lokalne do državne razine, istaknuo je predsjednik HGK Nadan Vidošević.
Afirmacija ženskog poduzetništva u Hrvatskoj važna je i zato što među nezaposlenima ima 55 posto žena, pa treba mijenjati strukturu društva u svim slojevima, uključujući i poduzetništvo, napomenuo je Vidošević.
Europska mreža ambasadorica ženskog poduzetništva osnovana je 2009. godine a danas obuhvaća 250 poduzetnica iz 22 zemlje, koje su izabrane na nacionalnoj razini među uspješnim poslovnim ženama.
Državna tajnica za poduzetništvo Tihana Kraljić podsjetila je da je lani Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva za projekte razvoja ženskog poduzetništva osiguralo ukupno 10,5 milijuna kuna, a za ovu godinu planirano je 8,5 milijuna kuna.
Istraživanja pokazuju da kod nas na jedan poduzetnički pothvat žena dolaze 2,5 pothvata muškaraca, a Vladin cilj je da se taj odnos do 2013. svede na razinu 1 prema 1,4, kao u SAD-u, kazala je Kraljić.
Projekt je podržala i direktorica Opće uprave za poduzetništvo i industriju Europske komisije Joanna Drake istaknuvši važnost malog poduzetništva koje u zemljama Europske unije kreira gotovo 80 posto novih radnih mjesta.
Najavila je nastavak potpore Europske komisije takvim projektima te predstavila inicijative Europske komisije za promicanje ženskog poduzetništva.