FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Microsoft najavljuje poboljšanu ponudu softvera za mala poduzeća

SEATTLE, 17. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Američki softverski divMicrosoft objavio je novi popust i besplatne usluge za svojračunovodstveni softver namijenjen malim poduzećima, kako bi timpotezom pokušao preoteti klijente konkurentskom Intuitu.
SEATTLE, 17. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Američki softverski div Microsoft objavio je novi popust i besplatne usluge za svoj računovodstveni softver namijenjen malim poduzećima, kako bi tim potezom pokušao preoteti klijente konkurentskom Intuitu.

Predsjednik Microsoftova poslovnog odjela Jeff Raikes izjavio je da je najnovija marketinška kampanja vrijedna 10 milijuna dolara sastavni dio šireg plana kompanije da osigura udio na tržištu softvera i usluga namijenjenih malim poduzećima, čija je vrijednost procijenjena na desetke milijuna dolara.

"Male tvrtke imaju na raspolaganju relativno skroman opseg usluga u usporedbi s velikim tvrtkama kada je u pitanju primjena informacijske tehnologije. Smatramo to jako velikom prilikom", naglasio je Raikes.

Kompanija namjerava ponuditi popust u vrijednosti 100 dolara za Microsoft office Small Business Accounting 2006., koji trenutno stoji oko 180 dolara, i jednogodišnju besplatnu tehničku potporu kako bi pomogao kupcima da prijeđu na digitalno računovodstvo odnosno kako bi ih odvratio od konkurentskog proizvoda.

Microsoft dosada nije uspio preoteti čelnu poziciju Intuitovom računovodstvenom softveru Quickbooks a pojavila se i nova konkurencija poput Salesforce.coma i Googlea, koja pruža usluge putem Interneta.

Cilj kampanje je do 30 milijuna malih poduzeća širom svijeta, koja zapošljavaju 10 ili manje radnika a najnoviji se marketinški prodor Microsofta nadovezao na već izdvojenih 100 milijuna dolara, rezerviranih za tržište malih poduzeća.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙