Kako su objavili iz tog Koncerna, a prenosi Zagrebačka burza, od ukupnog iznosa prodaje, 60 posto ostvareno je na domaćem, a 40 posto na inozemnom tržištu.
Najveći udio (74 posto) u ukupnoj prodaji Koncerna ostvarila su društva poslovnog područja Energetike i transporta, u iznosu od 972,4 milijuna kuna. Društva tog poslovnog područja 41 posto prodaje plasiraju na inozemnom tržištu.
Društva poslovnog područja Trgovine ostvarila su ukupnu prodaju u iznosu od 191,6 milijuna kuna, poslovnog područja Industrije 115,2 milijuna kuna, a tri društva unutar Posebnih djelatnosti 36,4 milijuna kuna.
Najveći kupac na domaćem tržištu i dalje je Hrvatska elektroprivreda (HEP) na koju se odnosi 42 posto ukupne domaće prodaje ili 336 milijuna kuna. Trgovačkim kućama prodano je roba u vrijednosti od 177 milijuna kuna, a kupcima s područja industrije i brodogradnje 98 milijuna kuna.
Hrvatskim autocestama isporučeno je roba i usluga u vrijednosti od 80 milijuna kuna, Hrvatskim željeznicama 61 milijun kuna, kupcima s područja graditeljstva 15 milijuna kuna, dok se ostatak domaće prodaje odnosi na Inu te državnu upravu.
Koncern je u prvih deset mjeseci izvezao roba i usluga za 524,4 milijuna kuna, što je na razini ostvarenja prošle godine. U zemlje Europske unije izvezeno je roba i usluga u vrijednosti od 211 milijuna kuna (40 posto ukupnog izvoza), a u zemlje bivše Jugoslavije 180 milijuna kuna ili 34 posto ukupnog izvoza.
Za razdoblje prvih deset mjeseci zaključeno je novih poslova u iznosu od 1,3 milijarde kuna. Pritom se 1,1 milijarda kuna odnosi na poslove koji su realizirani ili će biti realizirani u ovoj godini, dok je 220 milijuna kuna ugovoreno za realizaciju u idućoj godini.