Svi su ti turisti svoj ovogodišnji odmor u Hrvatskoj rezervirali putem web stranice 'adriatica.neta", na kojima se uz ponudu smještaja u hotelima, na svjetionicima i brojnim vilama nudi i privatni smještaj sa više od 11 tisuća apartmana, soba i kuća.
Među stranim turistima najbrojniji su ove godine, slično kao i lani, bili Talijani kojih je u odnosu na prošlu godinu preko te agencije došlo 14 posto više.
Slijede Mađari, kojih je bilo dva puta više nego lani, dok su najveće iznenađenje i kod njih bili Francuzi, kojih je došlo tri puta više. U ukupnom broju njihovih turista Francuzi imaju udjel od 15 posto, s čime su se svrstali na treće mjesto.
Porast broja turista od 10 posto bilježe i s britanskog tržišta, dok je njemačkih gostiju bilo 10 posto manje. Čeha i Poljaka je bilo slično kao lani, Slovenaca dva puta više, dok je iz skandinavskih zemalja (Švedske i Finske) posredstvom te agencije došlo 20 posto više.
Važan segment poslovanja te agencije je i korisnički servis, putem kojega gosti na 12 jezika telefonom i e-mailom mogu dobiti sve informacije o smještaju, odredištu, rezervaciji i plaćanju.
Sjedište agencije, koja posluje od 2000., je u Zagrebu, zapošljava 70 stalnih radnika i 30 vanjskih suradnika, a poslovnice imaju u Veloj Luci, Ljubljani, Pragu i Varšavi. Od ove su godine u partnerskom odnosu sa zagrebačkom agencijom Atlas Airtours, a surađuju i sa turističkim agencijama iz 25 europskih zemalja.
(Hina) xtam yds