FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUH: hrvatskom turizmu nužne promjene

ZAGREB, 25. studenog 2004. (Hina) - Trendovi pooštravanja konkurentske"bitke" u turizmu, uzrokovani gospodarskom recesijom, padom potražnjei povećanom ponudom kvalitetnih kapaciteta, usluga i proizvoda za štonižu cijenu na međunarodnim turističkim tržištima, nastavit će se i uidućim godinama, a u tome će hrvatski hotelijeri i turizam općenitoteško opstati bez promjena u promociji i poslovanju kojima će seprilagoditi takvim trendovima.
ZAGREB, 25. studenog 2004. (Hina) - Trendovi pooštravanja konkurentske "bitke" u turizmu, uzrokovani gospodarskom recesijom, padom potražnje i povećanom ponudom kvalitetnih kapaciteta, usluga i proizvoda za što nižu cijenu na međunarodnim turističkim tržištima, nastavit će se i u idućim godinama, a u tome će hrvatski hotelijeri i turizam općenito teško opstati bez promjena u promociji i poslovanju kojima će se prilagoditi takvim trendovima.

Istaknuo je to danas u Zagrebu predsjednik Predsjedništva Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH) Franco Palma na skupštini te udruge kojom je danas u zagrebačkom Hotelu Westin (Opera) počeo njihov dvodnevni 8. kongres.

Palma je naglasio da unatoč ovogodišnjoj dobroj turističkoj sezoni u Hrvatskoj još ima potencijala za dalji porast fizičkog turističkog prometa, ali da to neće moći ići unedogled. Stoga drži da cilj turizma i hotelijera treba biti rast financijskog prometa, koji se neće, kaže, ostvariti automatskim dizanjem cijena nego samo povećanjem kvalitete turističke ponude. Veća se pak kvaliteta može osigurati jedino suradnjom i međusobnim uvažavanjem svih razina turističkog gospodarstva i dodatnim državnim subvencijama i poticajima.

Promjene i prilagodba hrvatskog turizma i hotelijerstva novo-starim trendovima moraju se prije svega dogoditi na razini marketinga, promocije i prodaje, koji su, po ocjeni Palme, još vrlo manjkavi te ih treba više profesionalizirati. Za to je potrebno, ističe, više ulagati u ljude i edukaciju kadrova, za što je, drži, u hrvatskom turizmu sada krajnji trenutak, jer kvalitetnih kadrova već nedostaje.

Palma je kazao da je to i glavni zadatak djelovanja HUH-a, te da će o problemima i nužnostima promjena u turizmu i hotelijerstvu više riječi biti na susretu s predstavnicima Vlade, koji je u sklopu Kongresa HUH-a predviđen za današnje poslijepodne.

Na današnjoj Skupštini HUH-a više od 200 sudionika kongresa pozdravili su i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić i predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Ivan Pukšar, a prihvaćeno je i izvješće o radu za razdoblje od prošlogodišnjeg kongresa do danas te Plan rada HUH-a za 2005. U članstvu HUH-a je 194 članica.

Tim se planom predviđa dalja zaštita ugleda i poslovanja hotelijera kao važnog segmenta hrvatskog turizma, povećanje kvalitete poslovanja, osnaživanje članstva mlađim hotelijera, kao i ispravljanje dosadašnjih grešaka u radu. Slijedom dugoročnih ciljeva razvoja u hotelijerstvu i dalje očekuju porast fizičkog turističkog prometa od 5 do 10 posto, financijskih učinaka 8 do 20 posto, uređenje i komercijalizaciju svih hotelskih kapaciteta, produženje sezone i povećanje broja dana pune zauzetosti na 180 dana te ubrzanje procesa privatizacije i restrukturiranja hotelskih tvrtki.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙