Nagradu je Neptun dobio temeljem ankete Thomsonovih (britanskih) gostiju, koji su tome hotelu u Hrvatskoj dali najviše ocjene za kvalitetu hrane, ljubaznost i dobrodošlicu, kvalitetu usluge, čistoću te opći dojam o usluzi hotela. Nagrada je značajnija time, kako ističe direktor Neptuna Alen Benković, što Thomson svake godine putem ankete dodjeljuje nagrade najboljim objektima u cijelom svijetu.
Za iduću godinu iz Thomsona su najavili povećanje britanskih gostiju u Hrvatskoj, posebno u Istri i na Kvarneru (Poreč, Rovinj, Umag, Opatija i Rabac), a temeljem četiri avionske linije tjedno koje će dovoditi goste.
Hotel Neptun jedan je od 12 hotela iz sastava porečkog Riviera Holdinga, nalazi se u samom središtu Poreča, kategoriziran je s tri zvjezdice, a smještajni mu je kapacitet u 145 soba sa 263 kreveta. Hotel je otvoren tijekom cijele godine.
(Hina) xtam/xdspo yds