FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatski turizam na Londonskoj turističkoj burzi-

LONDON, 8. studenog 2004. (Hina) - Udruženje nezavisnih britanskihtouroperatera - AITO proglasilo je Hrvatsku ovogodišnjom turističkomdestinacijom broj jedan po kvaliteti i sigurnosti hrane međumediteranskim zemljama, doznaje se od državnog tajnika za turizamZdenka Mičića koji boravi u Londonu, na danas otvorenoj 25. svjetskojturističkoj burzi WTM 2004.
LONDON, 8. studenog 2004. (Hina) - Udruženje nezavisnih britanskih touroperatera - AITO proglasilo je Hrvatsku ovogodišnjom turističkom destinacijom broj jedan po kvaliteti i sigurnosti hrane među mediteranskim zemljama, doznaje se od državnog tajnika za turizam Zdenka Mičića koji boravi u Londonu, na danas otvorenoj 25. svjetskoj turističkoj burzi WTM 2004.

Udruženje AITO provelo je krajem ljeta anketu na uzorku od 3.500 svojih putnika, koji su Hrvatsku po sigurnosti hrane ocijenili boljom od Cipra, Turske, Španjolske i drugih zemalja. Detaljnije rezultate te ankete AITO će, kako se doznaje, objaviti na svojoj godišnjoj konferenciji u Hotelu Excelsior u Dubrovniku od 18. do 21. studenoga ove godine.

Na londonskoj turističkoj burzi do 11. studenoga među 190 zemalja svijeta predstavlja se i Hrvatska.

Hrvatski turizam, na štandu od gotovo 300 četvornih metara u tzv. Mediteranskoj hali, predstavlja Hrvatska turistička zajednica (HTZ) te 20-ak hotelijera i agenata iz Istre, Kvarnera i Dalmacije. Svi oni već danas vode poslovne razgovore sa svojim britanskim partnerima, a temeljem zanimanja britanskog tržišta u Hrvatsku bi iduće godine moglo doći 10 do 15 posto više Britanaca nego ove godine ili gotovo 250 tisuća.

Broj britanskih touroperatera koji su Hrvatsku uvrstili u svoje programe povećan je na 107, a najviše je onih koji nude Dubrovačku rivijeru te specijalne programe, nautiku i yachting. No, kao problem britanski touroperateri ističu i dalje nedovoljan broj kvalitetnih smještajnih kapaciteta koje britansko tržište traži, poput hotela visoke kategorije, malih i obiteljskih hotela te vila i apartmana s bazenima. Pozeljne su i restaurirane kamene kuće te seoska domaćinstva.

Direktor HTZ-ova predstavništva u Londonu Ivan Lozić napominje da s britanskog tržišta 53 posto turista dolazi s touroperatorima, a čak je 47 posto individualaca, pa se sve više programa prilagođava takvim gostima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙