Udruženje AITO provelo je krajem ljeta anketu na uzorku od 3.500 svojih putnika, koji su Hrvatsku po sigurnosti hrane ocijenili boljom od Cipra, Turske, Španjolske i drugih zemalja. Detaljnije rezultate te ankete AITO će, kako se doznaje, objaviti na svojoj godišnjoj konferenciji u Hotelu Excelsior u Dubrovniku od 18. do 21. studenoga ove godine.
Na londonskoj turističkoj burzi do 11. studenoga među 190 zemalja svijeta predstavlja se i Hrvatska.
Hrvatski turizam, na štandu od gotovo 300 četvornih metara u tzv. Mediteranskoj hali, predstavlja Hrvatska turistička zajednica (HTZ) te 20-ak hotelijera i agenata iz Istre, Kvarnera i Dalmacije. Svi oni već danas vode poslovne razgovore sa svojim britanskim partnerima, a temeljem zanimanja britanskog tržišta u Hrvatsku bi iduće godine moglo doći 10 do 15 posto više Britanaca nego ove godine ili gotovo 250 tisuća.
Broj britanskih touroperatera koji su Hrvatsku uvrstili u svoje programe povećan je na 107, a najviše je onih koji nude Dubrovačku rivijeru te specijalne programe, nautiku i yachting. No, kao problem britanski touroperateri ističu i dalje nedovoljan broj kvalitetnih smještajnih kapaciteta koje britansko tržište traži, poput hotela visoke kategorije, malih i obiteljskih hotela te vila i apartmana s bazenima. Pozeljne su i restaurirane kamene kuće te seoska domaćinstva.
Direktor HTZ-ova predstavništva u Londonu Ivan Lozić napominje da s britanskog tržišta 53 posto turista dolazi s touroperatorima, a čak je 47 posto individualaca, pa se sve više programa prilagođava takvim gostima.