FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

FESTO 2004: O BRANDIRANJU ZEMALJA

OPATIJA, 22. listopada 2004. (Hina) - Drugog dana Festivalaoglašavanja Festo 2004. u Opatiji stručnjaci u području brandiranja(stvaranja prepoznatljive tržišne marke) zemalja i regija izlagali suo strategijama stvaranja prepoznatljivog identiteta zemalja na osnovinjihovih posebnosti i razvijanja kreativnosti.
OPATIJA, 22. listopada 2004. (Hina) - Drugog dana Festivala oglašavanja Festo 2004. u Opatiji stručnjaci u području brandiranja (stvaranja prepoznatljive tržišne marke) zemalja i regija izlagali su o strategijama stvaranja prepoznatljivog identiteta zemalja na osnovi njihovih posebnosti i razvijanja kreativnosti.

Jillian De Beer predstavila je primjer stvaranja branda Novog Zelanda. Istaknula da se pri stvaranju branda moraju zaštititi identitet, kultura i ekološka načela te uključiti sve razine društva.

Kao odrednica Novog Zelanda postavljena je zelena i čista zemlja, što je pretočeno u slogan "100 posto čisti Novi Zeland", kazala je.

Dee Berr je naglasila da je za mijenjanje branda proizvoda, tvrtke, grada, regije ili države moguće provoditi strategijom malih promjena i stalnih pomaka, odnosno preuzimanjem odgovornosti za izmjenu postojećeg stanja.

Carina Felzmann istaknula je da svaka zemlja mora izraditi vlastiti, autentični brand te da pri izradi branda treba uvažavati kulturno nasljeđe i povezati ga s novim tehnološkim dostignućima.

Austrija, primjerice, želi izraditi novu nacionalnu strategiju pri čemu će se koristiti već izrađeni model koji obuhvaća privatni i javni sektor uz naglašenu potrebu objedinjavanja rada kreativaca i gospodarstvenika te priznavanje kreativnosti kao osnove za razvoj gospodarstva, rekla je Felzmann.

Konrad Von Viereck kazao je da je danas sve brandirano te da je brand percepcija primatelja o proizvodu, korisniku i proizvođaču. Brand postaje i pojam koji se povezuje s vlasništvom, mjestom u javnosti ili jamstvom za ispunjavanje želja korisnika, rekao je.

Von Viereck je istaknuo da je pogrešno zemlju prodavati kao brand te da, primjerice, Francuska nije samo zemlja mode, ljubavi i vina. Nemoguće je u kratkom vremenu promijeniti sliku o nekoj državi te pri tom treba paziti da se ona ne prikazuje samo putem svojih najvažnijih industrija, rekao je Von Viereck.

Festival oglašavanja Festo 2004. završava sutra izlaganjima o samoregulaciji u oglašavanju, a na završnoj će svečanosti autorima najboljih marketinskih radova biti uručene nagrade.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙