Hrvatska industrija tržišnog komuniciranja ostvaruje godišnji prihod od 500 milijuna eura i bilježi rast od 20-tak posto godišnje, što govori o dinamičnosti hrvatskog gospodarstva u kojem je tržišno komuniciranje postalo jedno od osnovnih elemenata nastupa u tržišnom natjecanju, kazao je tom prilikom predsjednik Uprave Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović.
Dodao je kako je tržišno komuniciranje dio ukupne industrije kreativnosti, koja u svijetu danas predstavlja treću gospodarsku kategoriju po profitnim vrijednostima i broju zaposlenih. Festival FESTO, pak, bit će mjesto na kojem će se pokazati razina produkcijske vrijednosti koja se danas u toj industriji stvara u Hrvatskoj.
Programska platforma festivala podijeljena je na sedam tematskih cjelina na kojima će izlagati 18 predavača iz 11 zemalja, najavio je Edvin Jurin, direktor festivala "FESTO 2004" te prve međunarodne izložbe tržišnih komunikacija zemalja srednje Europe "FOCUS 2004", koja se održava usporedno s FESTO-m.
Stručna će izlaganja obuhvatiti teme poput brandiranja zemalja i regija, samoregulacije u oglašavanju, pristupu suvremenim modelima sponzorstva, povezivanju marketinga i business inteligencea, ekonomije pažnje, kreativni copywriting i sl.
FESTO 2004 tradicionalno završava dodjelom nagrada 'Malo zvono' i 'Zlatno zvono' u 11 različitih kategorija te nagrade 'Agencija godine', koje će biti dodijeljene u subotu, 23. listopada.
Za natjecateljsti dio festivala, prema Jurinovim riječima, 48 prijavitelja prijavilo je 384 rada, i to u natjecateljskim skupinama TV, radio i novinski spotovi i oglasi te njihove serije, zatim oglasi i serije vanjskih oglasa, cjelovite kampanje, direktne komunikacije i interaktivni mediji.
Na današnjoj je konferenciji za novinare najavljeno i obilježavanje 45. obljetnice organizatora ovog festivala, Hrvatskog oglasnog zbora, i to sredinom iduće godine, kada će, među ostalim, biti održana retrospektivna izložba fenomena oglašavanja od kraja 19. stoljeća do danas, izložba "Oglašavanje u Hrvatskoj".