FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OPATIJA: POČEO FESTO 2004.

OPATIJA, 21. listopada 2004. (Hina) - Festival oglašavanja "Festo2004." na kojemu sudjeluje oko 1000 predstavnika agencija zamarketing, promidžbenih odjela tvrtaka, medija i neprofitnihorganizacija te odjela za odnose s javnošću državne uprave, počeo jedanas u opatijskom hotelu Kvarner.
OPATIJA, 21. listopada 2004. (Hina) - Festival oglašavanja "Festo 2004." na kojemu sudjeluje oko 1000 predstavnika agencija za marketing, promidžbenih odjela tvrtaka, medija i neprofitnih organizacija te odjela za odnose s javnošću državne uprave, počeo je danas u opatijskom hotelu Kvarner.

Hrvatska industrija tržišnog komuniciranja ostvaruje oko 500 milijuna eura godišnje, uz stalni rast, istaknuo je predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović.

Od toga se oko 390 milijuna eura ostvaruje oglašavanjem u medijima. Pritom se 60 posto tog iznosa realizira oglašavanjem na televiziji, oko 26 posto oglašavanjem u tisku, a ostatak na radio postajama, vanjskim oglašavanjem te putem Interneta.

Michel Gregoire, glavni tajnik EGTA-e, organizacije koja okuplja 47 tvrtaka za oglašavanje iz 100 televizijskih kuća u 26 europskih zemalja, naglasio je kako te televizije od oglašavanja prihoduju više od 17,1 milijarda eura na godinu ili 65 posto od svih prihoda te djelatnosti u Europi.

Glavne teme ovogodišnjeg Festo-a o kojima će izlagati 18 stručnjaka su ekonomija pažnje, evolucija i primjena business intelligencea u marketingu, suvremeni model sponzorstva, brandiranje zamlje ili regije, kako planiranje mijenja postupke potrošača, creativni copywriting te samoregulacija u oglašavanju, najavio je na konferenciji za novinare direktor festivala Edvin Jurin.

Prvi put ove je godine u sklopu Festo-a priređena izložba međunarodne oglasne produkcije iz Austrije, Slovenije, Bugarske, Srbije i Crne Gore, BiH, Mađarske, Ukrajine i Hrvatske.

Festival Eventum - festival promidžbenih projekata koji sadrže događaj ove je godine izdvojen iz Festo-a te će se, kao zaseban festival, održati u proljeće 2005.

U natjecateljskom dijelu Festivala oglašavanja za glavne nagrade - Malo zvono, Veliko zvono, Grand prix i naslov Agencija godine natjecat će se 48 autora ili autorskih skupina s ukupno 384 prijavljena promidžbena rada.

Ocjenjivački sud kojeg čine predstavnici 12 najuspješnijih promidžbenih agencija u prošloj godini dodijelit će nagrade najboljima u 11 kategorija.

Festival oglašavanja Festo 2004. završit će u subotu, 23. listopada, dodjelom nagrada autorima najboljih promidžbenih radova.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙