Prihod od prodaje Grupe Podravka u tom je razdoblju povećan dva posto, na iznos od 2,4 milijarde kuna.
Na inozemnim tržištima ostvaren je rast prihoda od prodaje za 5 posto, dok je na domaćem tržištu zabilježen pad prodaje od 1 posto. Kao razlog smanjenja prodaje na domaćem tržištu u Podravki navode smanjene prodaje lijekova, pića i sladoleda.
Što se tiče inozemnih tržišta, rasla je prodaja na tržištu jugoistočne Europe (7 posto), srednje Europe (5 posto), a tržište zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Orijenta (4 posto).
Prema proizvodnim segmentima, prodaja prehrane i pića porasla je za 2 posto, trgovačke robe za 7 posto, dok je prodaja lijekova manja za 1 posto, što je, pojasnili su u tvrtki, posljedica situacije na tržištu lijekova u Hrvatskoj gdje Belupo ostvaruje najveći dio svog prihoda.
Iako je proteklih godina bilježio visoko povećanje prodaje segment Podravka pića u devet mjeseci ove godine zabilježio je pad prodaje od 18 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Posljedica je to loših vremenskih uvjeta zbog kojih je cijelo tržište pića zabilježilo smanjenje prodaje, istaknuli su u Podravki.