FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kraš: neto dobit 15,2 milijuna kuna

ZAGREB, 21. listopada 2004. (Hina) - Konditorska industrija Kraš uprvih je devet ovogodišnjih mjeseci ostvarila 15,2 milijuna kuna netodobiti, što je 2,9 posto više nego u istom razdoblju lani, rečeno jena današnjem predstavljanju poslovnih rezultata te tvrtke.
ZAGREB, 21. listopada 2004. (Hina) - Konditorska industrija Kraš u prvih je devet ovogodišnjih mjeseci ostvarila 15,2 milijuna kuna neto dobiti, što je 2,9 posto više nego u istom razdoblju lani, rečeno je na današnjem predstavljanju poslovnih rezultata te tvrtke.

Ukupni prihodi Kraša u tom su razdoblju iznosili 523,3 milijuna kuna i bili su 5,7 posto viši. Pritom su prihodi u inozemstvu povećani 19,7 posto, na 138,3 milijuna kuna, a prihodi u zemlji 1,7 posto, na 366,3 milijuna kuna.

Kraš je tijekom prvih devet mjeseci, kako je istaknula predsjednica Uprave Zvjezdana Blažić, na tržište plasirao ukupno 19.253 tona proizvoda, što je za 10,2 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Od ukupno prodanih količina 67 posto realizirano je na domaćem, a 33 posto na izvoznim tržištima.

Uvjeti poslovanja Kraša na domaćem tržištu, kazala je Blažić, obilježeni su nastavkom trenda uvoza konditorskih proizvoda. Tako je tijekom prvih osam mjeseci zabilježen porast uvoza od 3.100 tona konditorskih proizvoda u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a prema financijskim pokazateljima, vrijednost uvezenih proizvoda povećana je za 10,6 milijuna američkih dolara.

Izvoz Kraša, pojasnila je Blažić, u prvih devet ovogodišnjih mjeseci iznosio je 6.400 tona proizvoda, što je porast od 17,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Ostvarenim rezultatima plan izvoza za prvih je devet mjeseci premašen za pet posto, kazala je Blažić te dodala kako je najveći porast izvoza ostvaren na tržištu Bosne i Hercegovine u koju je plasirano 75 posto više proizvoda nego u devet prošlogodišnjih mjeseci.

Rast izvoza zabilježen je i na prekomorskim tržištima, te na tržištima Češke i Slovačke, dok je istovremeno pao izvoz u Makedoniju i Sloveniju.

Blažić je podsjetila na strateške odrednice poslovanja za ovu godinu, a to su zadržavanje liderske pozicije na domaćem tržištu, značajno povećanje udjela na regionalnom tržištu, provođenje politike kvalitete, razvoj novih i internacionalizacija postojećih brandova, unapređenje konkurentnosti, povećanje prihoda te rast profitabilnosti.

Čelništvo tvrtke istaknulo je i kako je u tijeku donošenje dva dokumenta vezanih za daljnje poslovanje tvrtke. Riječ je o planu poslovanja za 2005. godinu u kojoj je jedan od najznačajnijih planova povećanje izvoza te "business plan" za razdoblje od 2005. do 2010. godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙