U svakom slučaju, tvrdi komiški gradonačelnik Vicko Mardešić, tom je mjestu potrebna nova luka, bilo da je riječ o prenamjeni "Neptuna" u turističke svrhe ili nastavku riboprerađivačke djelatnosti.
Nepoznato je još, naime, hoće li novi vlasnik tvornice, koji je za nju platio 14,7 milijuna kuna, nastaviti dosadašnju proizvodnju ili planira na njezinu mjestu graditi turističke sadržaje.
Za novu je luku već izrađena sva dokumentacija te je izmijenjen i dopunjen Prostorni plan, koji, nakon dovršenja studije o utjecaju na okoliš, treba uskladiti sa županijskim prostornim planom.
Grad Komiža istodobno rješava i pitanje pomorskog dobra kako bi se mogla izraditi i sva ostala projektna dokumentacija.
Komižani bi tako osim luke dobili veletržnicu ribe te benzinsku crpku, a lukobranima bi se izbjegla i gužva u lučici i omogućilo pristajanje većeg broja i većih brodica. Nadogradnja ili preinaka sadašnje luke nije moguća, jer je stara gradska jezgra na popisu zaštićenih objekata.
Premda je područje tvornice "Neptun", koja zauzima oko 2,5 hektara, predviđeno za radnu zonu, prenamjena tog prostora ne bi trebala stvarati veće teškoće, ako se novi vlasnik odluči za turizam, smatra Mardešić, jer je i susjedno područje već predviđeno za tu namjenu.
Grad Komiža novog će vlasnika tvornice poduprijeti i u suprotnom slučaju, jer bi i riboprerađivačka djelatnost donijela napredak tom mjestu, budući da je nekada zapošljavala oko 60 ljudi. Da je i to moguće, svjedoči to što su nakon kupnje predstavnici "Phillipa Vermeulena" ispitivali ispravnost strojeva, kao i najava kupca kako će pedesetorici bivših radnika "Neptuna", s kojima je po ugovoru obvezan sklopiti ugovore na rok od tri godine, isplatiti zaostale minimalne plaće.
Riječ je, inače, o istom kupcu koji je nedavno postao vlasnikom zgrade s opremom konfekcije "Molo 65", bivšeg Diokomova pogona u gradu Visu.
Stečaj "Neptuna" u siječnju je pokrenulo tridesetak zaposlenika zbog neisplaćenih plaća budući da, zbog prestanka proizvodnje, nisu vidjeli drugu mogućnost za naplatu svojih tražbina.