U tom udruženju ističu da je 31 njihovih članova ostvarilo dobar rast prometa u srpnju i kolovozu. Dodali su da su se rute za odredišta u Aziji oporavile nakon krize SARS-a koja je izbila 2003, a one preko sjevernog Atlantika ponovno dosegle razine od prije terorističkih napada 11. rujna 2001. na New York i Washington.
Unutar Europe, europske zrakoplovne kompanije postigle su rast prometa za 6,7 posto u srpnju i 3,6 posto u kolovozu, pa to tržište bilježi najslabiji rast.
No, "umjereno povoljne brojke o prometu.tek su pola priče", kazao je glavni tajnik toga udruženja Ulrich Schulte-Strathaus. Dodao je da europske zrakoplovne kompanije koje nude kompletnu uslugu moraju uskladiti svoje cijene s diskontnim kompanijama u vrijeme rastućih troškova goriva.
"Najveći financijski udarac ovoga ljeta zadao je snažan rast cijena goriva", kazao je čelnik AEA. "Svi izgledi za skromnim profitom na razini industrije u 2004, koji bi bio prvi od 1998, ubrzano iščezavaju".
Ovoga tjedna cijene sirove nafte probile su psihološki važnu granicu od 50 dolara za barel.