Pritom je od prodaje u inozemstvu realizirano više od polovice prihoda, odnosno 10,8 milijuna kuna, objavili su iz te karlovačke tvrtke.
U prošloj je godini od ukupnog prihoda, koji je iznosio 5,4 milijuna eura, Kordun ostvario izvoz u iznosu od 3,5 milijuna eura, što čini oko 67 posto ukupne prodaje.
Daljnjem povećanju prisutnosti Korduna na domaćem i novom tržištu, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare na Zagrebačkom velesajmu, trebale bi pridonijeti i dvije nove linije pribora za jelo - 'Strohal' i 'Family'.
Uz pribor za jelo, što je glavna djelatnost Korduna, ta karlovačka tvrtka proizvodi i posuđe za ugostiteljstvo i turizma, zatim sve vrste alata i opreme za primarnu i sekundarnu obradu drva te njegovu eksploataciju, kao i alate i opremu za motorne pile. Kordun je tako jedan od najvećih dobavljača za hrvatske hotele, restorane, ali i drvnu industriju.
Kordun zapošljava 396 radnika, i to u četiri tvrtke koje čine grupu Kordun - Kordun d.d., Kordun alati d.o.o, Kordun Lav d.o.o. i Kordun Marketing d.o.o. Osim vlastitog proizvodnog programa, u proizvodnji surađuje i s nekoliko srodnih međunarodnih kompanija, poput njemačkih tvrtki Stihl (alati i motorne pile), Rosenthal i Velleroy & Boch (oprema za objedovanje).