Božidar Kalmeta istaknuo je na svečanom otvorenju kako je riječ o autocesti koja ne povezuje samo sjever i jug Hrvatske, nego je važna i za povezivanje Hrvatske s Europom, te za turizam i gospodarski razvoj zemlje.
Okupljenima je pokazao uporabnu dozvolu za dionicu koju je na svečano otvorenje donijela ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović-Dropulić.
"Ovo je velik dan za Liku i čitavu Hrvatsku", rekao je potpredsjednik Hrvatskoga sabora Darko Milinović, koji je to što je dionica, kako je planirano, trebala biti gotova 30. lipnja prokometirao riječima: "Dvadeset dana ne znači ništa kad se zna da smo na autocestu čekali 30 godina." Istaknuo je da su za izgradnju autoceste Zagreb-Split zaslužne i prijašnje vlade.
Dovršetkom dionice od čvora Žute Lokve do čvora Perušića ispunjen je plan izgradnje za ovu godinu, to jest 177 kilometra autoceste Zagreb-Split.
Dosad je izgrađeno 340 od 380 kilometara autoceste Zagreba-Splita koja bi, kako se predviđa, trebala biti dovršena na ljeto 2005. Još treba dovršiti šest kilometara tunela Male Kapele i tri dionice između Pirovca i Vrpolja, dugačke 34 kilometra.
Prema podacima ovlaštenog ministarstva, 177 kilometara dionica puštenih u promet ove godine stajalo je 7,8 milijardi kuna.
Cestarina za prvu skupinu vozila, to jest osobne automobile od Zagreba do Splita i obrnuto je 136 kuna. Od Zagreba do Male Kapele (sjever) cestarina za osobna vozila je 39 kuna, od Male Kapele (jug) do Pirovca 80 kuna, a od Vrpolja do Splita (Dugopolje) 17 kuna.