FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Coca-Cola Beverages Hrvatska predstavila Izvješće o održivosti

ZAGREB, 16. studenog 2005. (Hina) - Coca-Cola Beverages Hrvatska (CCBH)predstavila je danas svoje Izvješće o održivosti, prvo izvješće takvevrste u Hrvatskoj, koje predstavlja ključni javni dokument oekološkim, socijalnim i ekonomskim učincima tvrtke za prethodnugodinu.
ZAGREB, 16. studenog 2005. (Hina) - Coca-Cola Beverages Hrvatska (CCBH) predstavila je danas svoje Izvješće o održivosti, prvo izvješće takve vrste u Hrvatskoj, koje predstavlja ključni javni dokument o ekološkim, socijalnim i ekonomskim učincima tvrtke za prethodnu godinu.

Izvješće o održivosti, kako je rečeno, prikazuje kronologiju napretka CCBH u protekle dvije godine, posebice u smislu znatnog poboljšanja razumijevanja i predanosti cjelovitom pristupu korporacijskoj društvenoj odgovornosti koja se odražava ma strukture tvrtke, poslovnu politiku, procedure i praksu.

CCBH je u Izvješće uključila svoje odnose i napredak na tržištu, radnim mjestima te unutar zajednice u kojoj djeluje posebno istaknuvši učinak tvrtke na okoliš. Tako je samo u 2004. godini uloženo više od tri milijuna kuna u programe suradnje s društvenom zajednicom, zaštite okoliša i obrazovanje zaposlenika.

Opredjeljenje CCBH-a za održivo razvoj je neupitno, a Izvješće o održivosti zaokružilo je ono što je dosad učinjeno, ali i što treba učiniti kako bi se poboljšalo poslovanje ubuduće, kazao je predsjednik Uprave i glavni direktor tvrtke Zoran Bogdanović. Sljedeće Izvješće, najavio je, bit će objavljeno 2007. godine.

Predsjednik HGK Nadan Vidošević istaknuo je kako društveno odgovorno poslovanje postaje jedna od ključnih poluga gospodarstva u promicanju održivog razvoja, odnosno ekonomskog rasta uz dobrobit čitave zajednice.

Jačanje konkurentnosti, dodao je, više se ne postiže samo korištenjem naprednih tehnologija i smanjivanjem troškova poslovanja već i usvajanjem načela društveno odgovornog poslovanja, odnosno, odgovornim odnosom prema okolišu, društvenoj zajednici, sigurnosti na radu, zadovoljstvu i razvoju zaposlenika te zadovoljavanjem očekivanja kupaca u pogledu kvalitete i sigurnosti proizvoda.

(Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙