Prvo je mjesto zauzela Danska, a slijede SAD, Velika Britanija, Švedska, Norveška, Japan, Švicarska, Njemačka, Austrija i Kanada.
Među novim članicama Europske unije najbolje je rangiran Cipar, koji je zauzeo 21. mjesto. Slovenija se našla na 22., Mađarska na 26. a Estonija i Poljska na 29. odnosno 30. mjestu. Posljednjih 10 mjesta zauzele su afričke zemlje, uključujući Niger, Mali, Nigeriju, Etiopiju, Burkinu Faso i Sudan.
Veza između trgovine i razvoja neke zemlje ne može se mjeriti samo u izrazima gospodarskog rasta određene zemlje i njezine izvozne izvedbe. UNCTAD upozorava da uspješnost pojedine zemlje na području trgovine i razvoja "kombinira čitav niz dimenzija koje zrcale vezu između trgovine i niza odluka dostupnih građanima određene zemlje u određenom trenutku".
Zato je ta agencija UN-a sastavila katalog vrijednosti koji bi trebao pokazati na koji način razvijena vanjska trgovina koristi građanima. Katalog se sastoji od tri skupine faktora koje obuhvaćaju strukturalne i institucionalne faktore, trgovinsku politiku i procese i razinu razvoja.
Strukturalni i institucionalni faktori uključuju ljudski kapital, fizičku infrastrukturu, financijsko okruženje, kvalitetu institucija, gospodarsku strukturu i održivost gospodarskog razvoja.
Trgovinska politika i procesi uključuju otvorenost za trgovinu i stvarni pristup vanjskim tržištima a razina razvoja gospodarski, socijalni i indeks razvoja prema spolu.