FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Opatija: Drugi dan Festa 2005.

OPATIJA,22. listopada 2005.(Hina) - Kreativnost je ključna uoglašavanju, a tako je i u marketingu putem mobilne telefonije, rekaoje danas na predavanju u sklopu Festa 2005., nacionalnog festivalaoglašavanja, direktor BBDO-a Europe za multinacionalne klijente HelgeGruttke.
OPATIJA,22. listopada 2005.(Hina) - Kreativnost je ključna u oglašavanju, a tako je i u marketingu putem mobilne telefonije, rekao je danas na predavanju u sklopu Festa 2005., nacionalnog festivala oglašavanja, direktor BBDO-a Europe za multinacionalne klijente Helge Gruttke.

Istaknuo je da dostupnost potrošača putem mobitela uvelike omogućuje oglašavanje, iako, dodao je, vlasnike mobitela ne treba neprestano obasipati porukama.

Prema njegovim riječima, većina korisnika uspostavila je jedinstven odnos sa svojim mobitelom pa, prema istraživanjima, oko 80 posto Rusa ima stalno uključen mobitel. Prema rezultatima studije BBDO-a, provedene na 3000 ispitanika u 15 zemalja, više od 50 posto Rusa koristi se mobitelom u nagradnim igrama.

O tome kako radio može zadovoljiti kreativne izazove vizualne industrije govorio je jedan od direktora Hertz radija iz Birminghama Tony Hertz. Slika vam može pomoći u produciranju radijskih reklama jer je radio medij osjećaja, poručio je.

Istaknuo je kako u radijskoj reklami sliku treba dočarati zvukom. Umjesto teško pamtljivih podataka, slušateljima treba prenijeti sliku, dodao je.

Kreativni direktor i direktora sadržaja u T-HT-u Ante Magzan rekao je da sve brži pristup internetu omogućuje korištenje audio-vizualnih sadržaja i povećava mogućnosti marketinške komunikacije.

Interaktivnom televizijom, koja će u Hrvatsku stići u veljači sljedeće godine, T-HT bi mogao iznenaditi naše građane - domaći i strani kanali, video na zahtjev i digitalni teletekst već su dio ponude u europskim zemljama, rekao je Ante Magzan.

Danas je održana i prezentacija prvih 50 godina Hrvatske radiotelevizije (HTV). HTV se ne boji novih tehnologija jer sve one trebaju sadržaj, a tu smo još najjači, ustvrdila je ravnateljica HTV-a Marija Nemčić.

HTV ima najveći udjel na tržištu od svih javnih televizija u Europi, oko 55 posto, istaknula je Marija Nemčić, dodajući da HTV ima najbolje ljude, te da je od 500 najgledanijih televizijskih emisija u Hrvatskoj 70 posto HTV-ovih.

Festo 2005., na kojemu sudjeluje oko 1000 predstavnika marketinških i dizajnerskih agencija, medijskih kuća i oglašivača, završit će večeras dodjelom nagrada za najbolje marketinške radove u 12 natjecateljskih skupina.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙