FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Izložbom počeo "Festo 2005."

OPATIJA, 20. listopada 2005. (Hina) - Izložba 293 rada, koji se natječuza nagrade u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja "Festo 2005.",večeras je svečano otvorena u opatijskom hotelu Kvarner čime jeoznačen početak ovogodišnjeg Festa koji će se u Opatiji održavati do22. listopada.
OPATIJA, 20. listopada 2005. (Hina) - Izložba 293 rada, koji se natječu za nagrade u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja "Festo 2005.", večeras je svečano otvorena u opatijskom hotelu Kvarner čime je označen početak ovogodišnjeg Festa koji će se u Opatiji održavati do 22. listopada.

Izložbu je otvorio opatijski gradonačelnik Amir Muzur. Glavna tema "Festa 2005." su "Nove tehnologije - novi komunikacijski kanali", a na festivalu će, na predavanjima i prezentacijama, sudjelovati više od tisuću sudionika iz marketniških i dizajnerskih agencija, medijskih kuća, oglašivača i gospodarstva. Muzur je, govoreći o značenju oglašivačke industrije, naglasio potrebu za kvalitetnim službama za odnose javnošću, među ostalim i u gradskim upravama.

U sljedećem razdoblju Opatija će ostvarivati dva projekta značajna za razvoj turizma - izgradnju kongresnog centra u središtu grada i projekt kojim bi Opatija bila predstavljena kao grad-muzej srednje Europe, najavio je Muzur te dodao da će pri realizaciji tih projekata biti poželjna i suradnja s oglašivačima među kojima i onima koji su nazočni na "Festu 2005."

Sudionici "Festa 2005." na predavanjima i prezentacijama razmjenjivat će iskustva i razmatrati dosad učinjeno te planove za budućnost industrije tržišnog komuniciranja.

Svoja iskustva u predavanjima iznijet će devet domaćih i inozemnih stručnjaka koji su već ostvarili znatne uspjehe na tom području.

Radovi koji su večeras izloženi natječu se za nagrade u 12 natjecateljskih skupina - tv oglas, serija tv oglasa, radiospot, serija radiospotova, novinski oglas, serija novinskih oglasa, vanjski oglas, serija vanjskih oglasa, cjelovita kampanja, sredstva direktne komunikacije, serija sredstava direktne komunikacije i interaktivni mediji te kreativna upotreba medija.

Nagrade za najuspješnije radove bit će dodijeljene na svečanosti posljednjeg dana festivala, 22. listopada.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙