Glavna tema ovogodišnjeg Festa su "Nove tehnologije - novi komunikacijski kanali", a program predavanja i prezentacija danas je počeo izlaganjem predsjednika Uprave IBM-a za Hrvatsku Ivana Vidakovića.
Oglašivačka industrija značajno koristi nove tehnologije, ocijenio je Vidaković te ustvrdio da je osnova napretka te industrije, ali i cijele Hrvatske obrazovanje. Bez obrazovanja i aktivnog sudjelovanja u napretku novih tehnologija Hrvatska bi mogla ostati pasivni promatrač i napretka i kreiranja budućnosti, kazao je.
Govoreći na temu tehnologija budućnosti, Vidaković je naveo inovativnost kao osnovu za uspješnost napominjući kako IBM u istraživanja i razvoj na godinu ulaže oko 5 milijardi dolara. Odredivši inovativnost kao rezultat korištenja postojećih resursa i na njih dodane vrijednosti Vidaković je naveo i podatak da se u svijetu evidentira oko 100 patenata na sat ili 85.000 patenata na dan.
Uoči početka predavanja program ovogodišnjeg Festa predstavili su predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Tibor Gojin i direktor Festa Ozren Kanceljak.
Gojin je kazao da je oglašivačka industrija ona koja odgovara na pitanja koja će se u budućnosti tek pojaviti i djelatnost koja nudi gotovo sve odgovore.
Kanceljak je istaknuo da Festo nudi pogled u budućnost te da je za postizanje dobrih rezultata u bilo kojoj djelatnosti danas neophodno aktivno komuniciranje.
Hrvatska industrija oglašavanja je vrlo uspješna i na svjetskim natjecanjima ostvaruje zapažene rezultate, ocijenio je Kanceljak.
Festo 2005. završava sutra svečanom festivalskom večeri i dodjelom nagrada za najbolje od ukupno 293 rada u natjecateljskom dijelu festivala.
(Hina) xhsup yds