Za zagrebačku izložbu kustosica izložbe i ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti Snježana Pintarić odabrala je 60 Dobešovih radova - crteža, serigrafija, ulja na platnu i optičkih reljefa.
Otvarajući izložbu, Snježana Pintarić istaknula je da je Milan Dobeš najpoznatiji slovački konstruktivistički umjetnik koji je i do danas ostao vjeran konstruktivizmu stvarajući pod geslom - kako unijeti svjetlo i pokret u umjetnosti.
Pintarić je podsjetila da je Dobeš do 1968., odnosno do sovjetske okupacije tadašnje Čehoslovačke, radio velike kinetičke projekte, među kojima su i oni monumentalni sa Svjetske izložbe EXPO 70 u Osaki te skulptura visoka šest metara koju je napravio na zelenoj površini uz autoput u Montevideu. Ali, dodala je, sovjetska ga je okupacija zaustavila u tim nastojanjima budući da više nije mogao bez poteškoća napustiti zemlju pa se umjetnik u sljedećim godinama usredotočio na radove u atelijeru te na arhitektonske projekte za koje je smatrao da su u skladu s njegovim umjetničkim načelima.
U predgovoru pratećemu katalogu Pintarić piše da se u razvojnome putu Milan Dobeša mogu pronaći sličnosti s događanjima u hrvatskoj suvremenoj umjetnosti osobito u vrijeme prodora apstraktne umjetnosti. Tako, dodaje, Dobešovi radovi iz 50-tih korespondiraju s Murtićevim "Doživljajem Amerike", dok se 60-tih okreće op-artu kao i Miroslav Šutej.
Osim toga, podsjetila je Pintarić na otvorenju izložbe, Dobeš je do sada dva put izlagao u Muzeju suvremene umjetnosti i to 1969. kada je sudjelovao na izložbi "Nove tendencije 4" te 1973. na izložbi "Tendencije 5" .
Istaknula je da je Milan Dobeš 2002. darovao šest radova za Gradski muzej u Vukovaru koji su predstavljeni na izložbi "22 iz budućnosti za budućnost Vukovara".
Asistentica zagrebačke izložbe je Vesna Meštrić, izložba će biti otvorena do 30. listopada, a ostvarena je u suradnji s Muzejom Milana Dobeša iz Bratislave te uz financijsku potporu hrvatskoga Ministarstva kulture. Na otvorenju izložbe bio je i Petar Sokol, predsjednik Muzeja Milan Dobeš iz Bratislave.