FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Na tv spotove najviše potrošili SDP i HDZ

ZAGREB, 15. rujna 2005. (Hina) - Nakon više od tri mjeseca HRT jeodgovorio na zahtijev Transparency international i objavio vrijednostipromidžbenih poruka uoči posljednjih lokalnih izbora, iz kojih jevidljivo da su najviše novca za predizborne spotove potrošili SDP iHDZ, objavila je u četvrtak udruga.
ZAGREB, 15. rujna 2005. (Hina) - Nakon više od tri mjeseca HRT je odgovorio na zahtijev Transparency international i objavio vrijednosti promidžbenih poruka uoči posljednjih lokalnih izbora, iz kojih je vidljivo da su najviše novca za predizborne spotove potrošili SDP i HDZ, objavila je u četvrtak udruga.

Iz HRT-ovih podataka koje je hrvatski ogranak Transparency Internationala u četvrtak podastro novinarima vidljivo je da je SDP za reklamu svojih lokalnih političara na nacionalnoj televiziji utrošio gotovo 646 tisuća kuna. Drugi na listi je HDZ koji je potrošio tek tisuću kuna manje, a slijedi HNS s utrošenih skoro 395 tisuća kuna.

Među najrastrošnije stranke spada i Samostalnost i napredak Nenada Ivankovića, koji je HTV-u za svoje spotove platio više od 161 tisuću kuna.

Sličan redoslijed odnosi se i na troškove spotova na Hrvatskom radiju, osim što je na trećem mjestu u ovom slučaju HSP, a četvrtom HNS. Iako su na objavu troškovnika čekali od lipnja, u Transparency Internationalu Hrvatska (TIH) ističu kako su zadovoljni da su do podataka došli bez sudske tužbe.

"Transparentno financiranje kampanja preduvijet je za poštenu političku utakmicu. Zato se nadamo da ćemo sljedeće izbore dočekati sa zakonom koji će sve kandidate obvezivati na objavljivanje svojih troškova", kazao je predsjednik TIH-a Zorislav Antun Petrović.

Na konferenciji za novinare u četvr5tak Petrović je ustvrdio i kako postoji opasnost da druga faza privatizacije državne naftne kompanije Ine ne bude dovoljno transparentna i "samim tim dovedena u pitanje".

Vlada još uvijek nije dovoljno jasno definirala ciljeve privatizacije, a građani imaju pravo da im se pojasni što se želi postići projektom i koji su razlozi za privatizaciju u određenom trenutku, kazao je Petrović.

Dodao je i kako svaki javni natječaj mora imati jasno definiranu proceduru, posebno kod strateških tvrtki poput Ine koja utječe na cijelo hrvatsko gospodarstvo.

"Dosadašnji veliki privatizacijski poslovi nisu bili provođeni na transparentan način i još uvijek nisu poznati detalji nekih ugovora, dok su rezultati dvojbeni što se tiče cijena i proračunskih prihoda", tvrdi Petrović.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙