FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Tri željeznička sindikata protiv "kaotičnog stanja" u HŽ-u

ZAGREB, 1. rujna 2005. (Hina) - Čelnici Sindikata strojovođa, Sindikataprometnika vlakova i Sindikata željezničara Hrvatske izjavili su danasda će "stati na kraj kaotičnom stanju u Hrvatskim željeznicama (HŽ)",a ako ne dođe do promjena u rukovodstvu spremni su i na štrajk.
ZAGREB, 1. rujna 2005. (Hina) - Čelnici Sindikata strojovođa, Sindikata prometnika vlakova i Sindikata željezničara Hrvatske izjavili su danas da će "stati na kraj kaotičnom stanju u Hrvatskim željeznicama (HŽ)", a ako ne dođe do promjena u rukovodstvu spremni su i na štrajk.

Očekujemo da se na HŽ neće dovesti ljudi koji su ga već imali priliku voditi, ali nisu ništa pokazali, već novi ljudi neopterećeni prošlošću, rodbinskim i ostalim vezama, rekli su predstavnici triju sindikata na konferenciji za novinare.

Kao primjer nepotizma naveli su da je predsjednik Uprave HŽ-a Tomislav Josip Mlinarić unaprijedio svojega brata na mjesto direktora u HŽ-ovoj informatici.

Predsjednik Sindikata strojovođa Nenad Mrgan istaknuo je da sindikati kontinuirano upozoravaju na probleme u radu Uprave, posebice što su na čelo HŽ-a došli ljudi koji nisu dobri poznavatelji stanja u poduzeću.

U HŽ-u se smjenjuju ljudi koji su najmanje odgovorni, Uprava ne želi razvijati socijalni dijalog, ne obazire se na upozorenja koja dolaze s terena, posebno na probleme s kočenjem vlakova i nedavnim iskliznućima, odnosno iskakanjima vagona, rekao je Mrgan.

Pozivajući se na nedavnu izjavu ministra mora, turizma, prometa i razvitka Božidara Kalmete o lošem funkcioniranju HŽ-a, sindikalci su izrazili uvjerenje da će ipak doći do promjena na čelu tvrtke.

Dolaskom sadašnje Uprave počeo je raspad HŽ-a, ocijenio je predsjednik Sindikata željezničara Branko Kreš dodavši kako je vrijeme da se krene u akciju, inače će se događati sve veće tragedije na hrvatskim prugama.

Najveći je problem sigurnost prometa, koja nikad nije bila ugroženija nego danas, a razlog tome je što se umjesto modernizacije smanjuje broj zaposlenih, dok se istodobno zapošljava novih pedesetak menadžera s visokim plaćama.

Sindikalci su izvijestili da je jučer u resornom ministarstvu postignut dogovor o poboljšanju pregleda vagona koji ulaze u Hrvatsku, a ako se to ne provede sindikati će u znak prosvjeda smanjiti brzinu vožnje na 40 kilometra na sat.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙