HŽ u priopćenju navodi da su stručne ekipe na današnjem sastanku odlučile da je najsigurniji i najjeftiniji način zbrinjavanja plina, zapaliti ga, jer u tom postupku nema nikakvih opasnosti za okoliš. To će se izvesti idućih dana kada se stvore potpuno sigurni uvjeti, koji prije svega ovise o vremenskim prilikama i smjeru vjetra, navodi HŽ.
Nakon što se cisterne isprazne, sanirat će se i potom odvesti do zagrebačkog Ranžirnog kolodvora. Nakon toga popravit će se kolosijek i kontaktne mreže.
Uzroci nesreće još se istražuju, a po završetku rada istražnog povjerenstva javnost će biti obaviještena o rezultatima, navodi se u priopćenju HŽ-a.
Željeznička nesreća u kojoj su iskliznule i prevrnule se tri vagonske cisterne u sastavu terenskog vlaka koji je iz Škrljeva vozio prema Bugarskoj dogodila se 5. kolovoza u kolodvoru Deanovec. Još dva vagona iskliznula su djelomično, i oni su 6. kolovoza otpremljena na zagrebački Ranžirni kolodvor. Vagoni su tovareni ukapljenim naftnim plinom propan-butanom, a u kompoziciji je bio 31 vagon.
U iskliznuću je oštećeno oko 370 metara kolosjeka te kontaktna mreža.
U subotu je za promet otvoren drugi kolosjek u kolodvoru u Deanovcu dok su ostali i dalje zatvoreni.