FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Strani turisti s Visom u Hrvatskoj potrošili gotovo 50 milijuna dolara

ZAGREB, 24. kolovoza 2005. (Hina) - Strani turisti koji su boraveći uHrvatskoj koristili Visa kartice u prvih su šest mjeseci ove godinetim karticama ostvarili potrošnju od 47,6 milijuna američkih dolara,što predstavlja porast od 142 posto u usporedbi s istim razdobljemprošle godine, podatci su Vise International koje prenosi hrvatskiured Vise u Zagrebu.
ZAGREB, 24. kolovoza 2005. (Hina) - Strani turisti koji su boraveći u Hrvatskoj koristili Visa kartice u prvih su šest mjeseci ove godine tim karticama ostvarili potrošnju od 47,6 milijuna američkih dolara, što predstavlja porast od 142 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, podatci su Vise International koje prenosi hrvatski ured Vise u Zagrebu.

Pritom su s Visom u šest mjeseci u Hrvatskoj najviše potrošili talijanski turisti, 7,8 milijuna američkih dolara.

Jedini posjetitelji izvan europskog kontinenta, koji su se našli na ljestvici od 10 najvećih potrošača u Hrvatskoj, bili su, navode iz Vise, Amerikanci koji su potrošili 3,1 milijuna američkih dolara.

Istodobno, anketa o potrošačkim navikama stranih turista u Hrvatskoj, koju je Visa provela u Hrvatskoj na uzorku od 250 stranih turista, pokazala je da više od 40 posto stranih turista voli kupovati u Hrvatskoj i izjavljuju kako su mogućnosti kupovanja jedan od glavnih preduvjeta za dobar godišnji odmor u Hrvatskoj.

Anketa je provedena slučajnim odabirom krajem lipnja i početkom srpnja u četiri hrvatska turistička odredišta (Dubrovniku, Splitu, Zadru i Zagrebu), a većina ispitanih, 83 posto, došla je iz zemalja EU. Petinu su činili njemački turisti, slijede Mađari, Nizozemci i drugi, dok su Amerikanci bili najčešći posjetitelji izvan EU-a.

Većina ispitanih, 78 posto, kao glavni razlogom svog dolaska u Hrvatsku navela je prirodne ljepote, ali je njih 80 posto odgovorilo i da su iznenađeni dobrim ili odličnim mogućnostima kupovanja koje im nude hrvatski trgovci.

Više od 52 posto ispitanih pritom više voli kupovati u malim trgovima nego u trgovačkim centrima, što potvrđuje i primjer Dubrovnika u kojemu je oko 90 posto ispitanika kao omiljeno mjesto kupnje izabralo suvenirnice na Stradunu, pokazuju uz ostalo podatci Visine ankete.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙