FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: njemački potrošači postaju oprezniji

NUERNBERG, 30. ožujka 2005. (Hina/dpa) - Njemački potrošači izrazili suu ožujku veći pesimizam kada je riječ o njemačkom gospodarstvu injihovim prihodima, imajući na umu porast nezaposlenosti, izvijestioje u srijedu njemački institut za istraživanje tržišta GfK.
NUERNBERG, 30. ožujka 2005. (Hina/dpa) - Njemački potrošači izrazili su u ožujku veći pesimizam kada je riječ o njemačkom gospodarstvu i njihovim prihodima, imajući na umu porast nezaposlenosti, izvijestio je u srijedu njemački institut za istraživanje tržišta GfK.

Pad ta dva pokazatelja zabilježen je drugi put zaredom, konstatirao je taj istraživački institut.

Istodobno je spremnost njemačkih potrošača da kupuju ostala u ožujku nepromijenjena nakon laganog pada u veljači, dodaje GfK. Taj pokazatelj očituje opsežniju kupovinu i utjecat će prognoze koje će predvidjeti značajan porast pokazatelja potrošačke klime u travnju na 5,2 boda u odnosu na 4,9 bodova u ožujku.

Pokazatelj potrošačke klime jedan je od ključnih pokazatelja stanja u njemačkom gospodarstvu a rezultati GfK nadovezali su se na prošlotjedno izvješće muenchenskog instituta Ifo u kojem je zabilježen oštar pad poslovne klime u ožujku.

GfK je napomenuo da je porast nezaposlenosti na više od pet milijuna ponovno uvrstio tržište rada u samo žarište političkih rasprava o reformama i mjerama oživljavanja gospodarstva.

"Potrošači nisu bili imuni na tu činjenicu te je optimizam u vezi s gospodarstvom na kraju 2004. uzmaknuo pred novim valom skepticizma u mogućnost poboljšanja stanja u Njemačkoj u doglednoj budućnosti", zaključuje GfK.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙