FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUH sa Agrokorom i Kordunom potpisao strateške partnerske ugovore

ZAGREB, 23. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatska udruga hotelijera (HUH), učijem je članstvu 200-ak najvažnijih hotelskih kuća, potpisala jedanas s tvrtkama Agrokor i Kordun dugoročne ugovore o strateškompartnerstvu, kojima se hotelijerima daje mogućnost povoljnije nabavedomaćih proizvoda, a navedenim tvrtkama bolji plasman svojih proizvodau hotelijerstvo.
ZAGREB, 23. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatska udruga hotelijera (HUH), u čijem je članstvu 200-ak najvažnijih hotelskih kuća, potpisala je danas s tvrtkama Agrokor i Kordun dugoročne ugovore o strateškom partnerstvu, kojima se hotelijerima daje mogućnost povoljnije nabave domaćih proizvoda, a navedenim tvrtkama bolji plasman svojih proizvoda u hotelijerstvo.

Ugovore, prve takve vrste u sklopu projekta "Hrvatski proizvod za hrvatski turizam" kojega od ove godine provodi HUH i resorno ministarstvo, u Zagrebu su u ime HUH-a potpisali njezin predsjednik Skupštine Anđelko Leko te predsjednik koncerna Ivica Todorić i direktor tvrtke Kordun Željko Mažuran.

Svi su izrazili nadu da će to pridonijeti i većem plasmanu hrvatskih proizvoda u turizam kao izvoznom tržištu, a iako obje tvrtke već uvelike plasiraju svoje proizvode u hrvatske hotele još uvijek ima prostora za rast i pojačanje suradnje.

Todorić je istaknuo uvjerenje da Agrokor po kvaliteti svojih brandova i cijenama može zadovoljiti potrebe hotelijera, posebno za svježim prehrambenim proizvodima, kao i da će slijedom toga ugovora razviti i nove, kvalitetne, ali i specifične hrvatske proizvode.

Mažuran iz Korduna, koji priborom za jelo i posuđem godinama opskrbljuje većinu hotela, u tome vidi dodatnu priliku za širenje poslovanja, ali i uzimanje kredita za proizvodnju od HBOR-a, koji taj projekt podupire i pomaže.

Inače, kako je danas istaknuo predsjednik Izvršnog odbora HUH-a Franco Palma, hotelijeri su spremni za sezonu, za Uskrs će većina onih koji imaju grijane sobe otvoriti hotele, ali je, kaže, još rano za procjenu cijele sezone, koja će sigurno biti teška. Pritom cijene, koje su ove godine u prosjeku porasle za 4 posto, ne drži ograničavajućim faktorom, ali je važno da je njihovo povećanje pratio porast ulaganja i kvalitete. Odgođeni ili slabiji trenutni booking na pojedinim tržištima ne treba rješavati smanjenjem cijena, nego širenjem ponude.

Ukupne ovogodišnje investicije u hotele od 2,2 milijarde kuna ocjenjuje nedovoljnim, jer su većinom usmjerene u postojeće, a ne u nove kapacitete.

Upozorava i na potrebu što skorije privatizacije preostalih hrvatskih tvrtki u većinskom državnom vlasništvu, jer se one, unatoč relativno dobrim prihodima, ne mogu zbog nakupljenih problema i dugova dobro pripremati za sezonu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙