FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvati više vjeruju domaćim osiguravateljima

ZAGREB, 21. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatski građani veće povjerenjeimaju u domaća nego strana osiguravajuća društva, pokazalo jeistraživanje tržišta osiguravajućih društava kod privatnih korisnika.
ZAGREB, 21. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatski građani veće povjerenje imaju u domaća nego strana osiguravajuća društva, pokazalo je istraživanje tržišta osiguravajućih društava kod privatnih korisnika.

Istraživanje, koje je GfK - Centar za istraživanje tržišta proveo 2004. godine na 2000 ispitanika, pokazalo je pritom da klijenti domaćih osiguravatelja više vjeruju domaćim društvima, nego klijenti stranih osiguravatelja.

GfK je proveo i ispitivanje poznatosti osiguravajućih društva, koje je pokazalo da je najpoznatije društvo u Hrvatskoj Croatia osiguranje, koje je 48 posto ispitanika dalo kao prvi, spontani odgovor. Slijede Euroherc, Allianz i Jadransko osiguranje.

Istraživanje, koje GfK provodi četvrtu godinu zaredom, pokazuje i da 60 posto kućanstava u Hrvatskoj ima sklopljenu policu osiguranja imovine, pri čemu se najčešće radi o obveznom auto osiguranju od odgovornosti.

Vodeću ulogu u osiguranjima automobila ima Croatia osiguranje, koje s 47 posto drži najveći udio u broju kasko polica, ispred koncerna Agram (35 posto). Njihov je udio na tržištu obveznog osiguranja automobila izjednačeniji, pa Croatia osiguranje drži 42 posto, a koncern Agram 41 posto tog tržišta.

Istraživanjem je obuhvaćeno i zadovoljstvo klijenata njihovom osiguravajućom kućom, koje je najveće kod klijenata Kvarner Wiener Staeditsche i Zagreb osiguranja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙