FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvati imaju više povjerenja u domaće nego strane osiguravatelje

ZAGREB, 21. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatski građani veće povjerenjeimaju u domaća nego strana osiguravajuća društva, pokazalo jeistraživanje tržišta osiguravajućih društava kod privatnih korisnika,koje je GfK - Centar za istraživanje tržišta proveo 2004. godine na2000 ispitanika.
ZAGREB, 21. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatski građani veće povjerenje imaju u domaća nego strana osiguravajuća društva, pokazalo je istraživanje tržišta osiguravajućih društava kod privatnih korisnika, koje je GfK - Centar za istraživanje tržišta proveo 2004. godine na 2000 ispitanika.

Istraživanje je pritom pokazalo da klijenti domaćih osiguravatelja, poput Croatia osiguranja, više vjeruju domaćim društvima, nego klijenti stranih osiguravatelja.

GfK je proveo i ispitivanje poznatosti osiguravajućih društva, koje je pokazalo da je najpoznatije društvo u Hrvatskoj Croatia osiguranje, koje je 48 posto ispitanika navelo kao prvi, spontani odgovor. Slijede Euroherc, Allianz i Jadransko osiguranje.

Istraživanje, koje GfK provodi četvrtu godinu zaredom, pokazuje i da 60 posto kućanstava u Hrvatskoj ima sklopljenu policu osiguranja imovine, pri čemu se najčešće radi o obveznom auto osiguranju od odgovornosti.

Vodeću ulogu u osiguranjima automobila ima Croatia osiguranje, koje s 47 posto drži najveći udio u broju kasko polica, ispred koncerna Agram (35 posto). Njihov je udio na tržištu obveznog osiguranja automobila izjednačeniji, pa Croatia osiguranje drži 42 posto, a koncern Agram 41 posto tog tržišta, pokazuje istraživanje.

GfK je ovim istraživanjem obuhvatio i zadovoljstvo klijenata njihovom osiguravajućom kućom, koje je najveće kod klijenata Kvarner Wiener Staeditsche i Zagreb osiguranja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙