Istraživanje je pritom pokazalo da klijenti domaćih osiguravatelja, poput Croatia osiguranja, više vjeruju domaćim društvima, nego klijenti stranih osiguravatelja.
GfK je proveo i ispitivanje poznatosti osiguravajućih društva, koje je pokazalo da je najpoznatije društvo u Hrvatskoj Croatia osiguranje, koje je 48 posto ispitanika navelo kao prvi, spontani odgovor. Slijede Euroherc, Allianz i Jadransko osiguranje.
Istraživanje, koje GfK provodi četvrtu godinu zaredom, pokazuje i da 60 posto kućanstava u Hrvatskoj ima sklopljenu policu osiguranja imovine, pri čemu se najčešće radi o obveznom auto osiguranju od odgovornosti.
Vodeću ulogu u osiguranjima automobila ima Croatia osiguranje, koje s 47 posto drži najveći udio u broju kasko polica, ispred koncerna Agram (35 posto). Njihov je udio na tržištu obveznog osiguranja automobila izjednačeniji, pa Croatia osiguranje drži 42 posto, a koncern Agram 41 posto tog tržišta, pokazuje istraživanje.
GfK je ovim istraživanjem obuhvatio i zadovoljstvo klijenata njihovom osiguravajućom kućom, koje je najveće kod klijenata Kvarner Wiener Staeditsche i Zagreb osiguranja.