FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRT: Zbog poslovnih razloga nije moguće objaviti detalje troškova predsjedničkih kandidata

ZAGREB, 14. ožujka 2005. (Hina) - Odgovarajući na upit nevladine udrugeTransparency Internationala (TI) o tome koliko su predsjedničkikandidati potrošili na predizbornu kampanju u prvom krugupredsjedničkih izbora, Hrvatska radio-televizija (HRT) poslijepodne je priopćila da uobičajenim načinima javnost redovito izvještava i osvom poslovanju, no da iz razumljivih poslovnih razloga nije uvijek umogućnosti objavljivati detalje.
ZAGREB, 14. ožujka 2005. (Hina) - Odgovarajući na upit nevladine udruge Transparency Internationala (TI) o tome koliko su predsjednički kandidati potrošili na predizbornu kampanju u prvom krugu predsjedničkih izbora, Hrvatska radio-televizija (HRT) poslijepodne je priopćila da uobičajenim načinima javnost redovito izvještava i o svom poslovanju, no da iz razumljivih poslovnih razloga nije uvijek u mogućnosti objavljivati detalje.

HRT u priopćenju napominje kako je svjestan svojih obveza prema javnosti, koje proizlaze iz njegovoga statusa javnog radio-televizijskog servisa (koje su detaljno propisane Zakonom o HRT-u), ali da HRT smatra poslovnom tajnom podatke o poslovanju Odjela marketinga, i ne objavljuje ih javno - bez obzira na to o kojem je poslovnom partneru koji se oglašava, riječ".

U priopćenju, koje je potpisao predstavnik HRT-a za odnose s javnošću Janoš Roemer, navodi se da "tako posluju i javni RTV servisi u drugim srodnim zemljama".

"Ako u konkretnom slučaju postoje posebni razlozi da se javnost u cijelosti izvijesti o troškovima predsjedničke kampanje, za to postoje drugi državni mehanizmi i drugi izvori, čije korištenje ne bi bilo u suprotnosti s pravilima dobrog poslovanja: prije svega naručitelji, tj. izborni stožeri predsjedničkih kandidata, koji su financijske podatke o predizbornoj promidžbi dužni predočiti javnosti, i Državno izborno povjerenstvo (DIP)", ističe se u priopćenju.

"Ako DIP zatraži od HRT-a da objavi podatke, HRT će to i učiniti, i napraviti izuzetak, pri čemu očekuje da se za potpunu informaciju isti podatci zatraže i dobiju i od svih drugih medija (drugih radijskih i televizijskih postaja, tiskanih medija - dakle i onih koji prozivaju HRT, a da pritom sami ne objavljuju podatke o svojim oglašivačima), reklamnih agencija i slično", stoji u priopćenju.

Jer, kako ocjenjuje HRT, "tek će takva informacija biti cjelovita i tako objavljivanje pravično i u interesu potpunog informiranja javnosti i transparentnosti političkog života".

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙