HRT u priopćenju napominje kako je svjestan svojih obveza prema javnosti, koje proizlaze iz njegovoga statusa javnog radio-televizijskog servisa (koje su detaljno propisane Zakonom o HRT-u), ali da HRT smatra poslovnom tajnom podatke o poslovanju Odjela marketinga, i ne objavljuje ih javno - bez obzira na to o kojem je poslovnom partneru koji se oglašava, riječ".
U priopćenju, koje je potpisao predstavnik HRT-a za odnose s javnošću Janoš Roemer, navodi se da "tako posluju i javni RTV servisi u drugim srodnim zemljama".
"Ako u konkretnom slučaju postoje posebni razlozi da se javnost u cijelosti izvijesti o troškovima predsjedničke kampanje, za to postoje drugi državni mehanizmi i drugi izvori, čije korištenje ne bi bilo u suprotnosti s pravilima dobrog poslovanja: prije svega naručitelji, tj. izborni stožeri predsjedničkih kandidata, koji su financijske podatke o predizbornoj promidžbi dužni predočiti javnosti, i Državno izborno povjerenstvo (DIP)", ističe se u priopćenju.
"Ako DIP zatraži od HRT-a da objavi podatke, HRT će to i učiniti, i napraviti izuzetak, pri čemu očekuje da se za potpunu informaciju isti podatci zatraže i dobiju i od svih drugih medija (drugih radijskih i televizijskih postaja, tiskanih medija - dakle i onih koji prozivaju HRT, a da pritom sami ne objavljuju podatke o svojim oglašivačima), reklamnih agencija i slično", stoji u priopćenju.
Jer, kako ocjenjuje HRT, "tek će takva informacija biti cjelovita i tako objavljivanje pravično i u interesu potpunog informiranja javnosti i transparentnosti političkog života".