FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

T-Mobile ponudio nove pakete bez klasične pretplate

ZAGREB, 14. ožujka 2005. (Hina) - Tvrtka T-Mobile Hrvatska od danasnudi pet novih pretplatničkih (postpaid) tarifnih modela u mobilnojtelefoniji, u kojima nema klasične mjesečne pretplate nego ćekorisnici, ovisno o modelu koji odaberu, plaćati fiksni mjesečni iznoskojeg u cijelosti mogu potrošiti na razgovore, SMS poruke ili prijenospodataka u nacionalnom prometu.
ZAGREB, 14. ožujka 2005. (Hina) - Tvrtka T-Mobile Hrvatska od danas nudi pet novih pretplatničkih (postpaid) tarifnih modela u mobilnoj telefoniji, u kojima nema klasične mjesečne pretplate nego će korisnici, ovisno o modelu koji odaberu, plaćati fiksni mjesečni iznos kojeg u cijelosti mogu potrošiti na razgovore, SMS poruke ili prijenos podataka u nacionalnom prometu.

Riječ je o paketima Tarifa 60, Tarifa 150, Tarifa 300, Tarifa 500 i Tarifa 700, pri čemu navedene brojke označavaju fiksni mjesečni iznos koji korisnici plaćaju i kojega mogu potrošiti. Ako s T-Mobileom potpišu ugovor na 12 mjeseci nepotrošeni dio iz toga fiksnog iznosa mogu prebaciti i iskoristiti u sljedećem mjesecu.

Cijene razgovora po minuti, kao i slanje SMS poruka pritom se nisu mijenjale, ali ovise o tarifnom modelu - što je visina mjesečnog fiksnog iznosa veća to su cijene razgovora i poruka u njima manje.

Primjerice cijena minute razgovora unutar T-Mobile mreže iznosi od 1,20 kuna (u Tarifi 60) do 0,80 kuna (u Tarifi 700). Slično je i sa cijenama iz T-Mobilea prema fiksnoj i drugim mobilnim mrežama (VIPnet), koje se po minuti razgovora kreću od 2,50 kuna (u Tarifi 60) do 1,30 kuna (u Tarifi 700).

Slanje SMS-ova koštat će od 0,35 kuna (kod Tarife 60) te po lipu manje za svaku sljedeću, višu "tarifu". Sve navedene cijene su sa uračunatim PDV-om.

Osim malim, običnim korisnicima novi su modeli namijenjeni i poslovnim korisnicima, kojima T-Mobile od danas nudi i dodatna dva modela Tarifa 1000 i Tarifa 1500.

Voditeljica toga projekta T-Mobilea Anita Lelas naglasila je da korisnici dosadašnja tri pretplatnička tarifna paketa ne moraju, ako ne žele, prijeći na nove pakete. Dodala je i da u vezi sa prepaid modelima tzv. Simpom sve ostaje po starom.

Predstavljajući nove modele član Uprave T-Mobilea i glavni direktor za marketing Hendrik Kasteel naglasio je da su pripremani više mjeseci te da očekuju da će "više desetaka tisuća" njihovih prepaid (bon) korisnika prijeći u nove, postpaid pakete.

O samom poslovanju i prošloga tjedna objavljenim finacijskim rezultatima T-Mobile u sklopu T-HT Grupe Kasteel danas nije želio govoriti, osim što je kazao da su krajem 2004. imali 1,53 milijuna korisnika.

Od ukupnog broja korisnika, po poslovnim rezultatima objavljenim prošloga tjedna, T-Mobile je krajem 2004. imao 293,4 tisuće pretplatnika (postpaid), što je u odnosu na 2003. porast od 22,6 posto. Prepaid ("bon") korisnika je pak bilo 1,23 milijuna ili 13,4 posto više.

Komentirajući novu ponudu T-Mobilea iz drugog mobilnog operatera, tvrtke VIPnet, danas su samo kratko poručili da će u skladu sa svojim planovima u idućih nekoliko mjeseci ponuditi nekoliko novih usluga koje uključuju nove proizvode i tarife.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙