FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CBR 2005: Hrvatska bi i ove godine mogla imati dobru turističku sezonu s njemačkog tržišta

MUENCHEN, 20. veljače 2005. (Hina) - Hrvatska bi i ove godine,slijedom zanimanja Nijemaca i bookinga kod tour operatera, koji je uovoj veljači nešto bolji nego u lanjskoj, mogla imati dobru turističkusezonu s njemačkog tržišta, procjena je direktora njemačkogpredstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Zlatka Dezeljinaiznesena u nedjelju u sklopu turističkog sajma CBR koji se u Muenchenuodrzava do 23. veljače.
MUENCHEN, 20. veljače 2005. (Hina) - Hrvatska bi i ove godine, slijedom zanimanja Nijemaca i bookinga kod tour operatera, koji je u ovoj veljači nešto bolji nego u lanjskoj, mogla imati dobru turističku sezonu s njemačkog tržišta, procjena je direktora njemačkog predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Zlatka Dezeljina iznesena u nedjelju u sklopu turističkog sajma CBR koji se u Muenchenu odrzava do 23. veljače.

Generalno gledano, na njemačkom tržištu trenutni booking za Hrvatsku je u blagom, jednocifrenom postotku rasta, što je, kaže Dezeljin, dobar predznak za sezonu u kojoj se najmanje može očekivati lanjskih 1,6 milijuna Nijemaca.

Ipak, dodaje i da je još rano za neku cjelovitiju prognozu cijele sezone s toga tržišta, jer se i Nijemci zbog nastavka recesije te slično kao i drugi europski turisti za svoj odmor odlučuju kasnije nego ranijih godina, čekajući "last minute" ponudu s povoljnijim cijenama.

Dezeljin napominje i da su hrvatski hotelijeri ove godine po prvi puta već u zimi ponudili njemačkim agencijama popuste za određene termine u pred i posezoni, što drži dobrim poslovnim potezom.

Nijemcima je, osim cijene i smještaja, sve važniji i sadržaj boravka u zemlji u koju putuju, pa će tako i u Hrvatskoj najviše uspjeha imati oni koji nude novu kvalitetu i sadržaje.

Prednost pred konkurencijom su i nove autoceste čime je Hrvatska postala jos bliža njemačkim gostima, a i cijene su im, kaže Dezeljin, generalno prihvatljive, za razliku od Italije, Grčke i Španjolske koje su lani zabilježile minuse s toga tržišta.

Tim zemljama ni sada ne ide bolje, iako su za ovu godinu u pojačanu promociju na njemačkom tržištu najavili znatno veća ulaganja nego Hrvatska. Hrvatska za promociju na njemačkom tržištu ove godine ulaze oko 1,2 milijuna eura, a primjerice Italija i Španjolska po oko 6 milijuna eura, te Turska oko 10 milijuna eura.

Italija je i zemlja-partner ovogodišnjeg CBR-a čime se želi dodatno promovirati među njemačkim turistima, koji, kako se doznaje na sajmu, ipak najviše u ovoj godini planiraju putovati u povoljnije tzv. dolarske destinacije, Tursku, Tunis i Egipat.

Dobro stoje i daleke destinacije, poput Dubaia, te zemlje proširene EU (Estonija, Latvija, Litva, Poljska i Češka), a slično kao i lani veliko je zanimanje i za Bugarsku.

U CBR-u se ove godine Hrvatska sa svojom turističkom ponudom u organizaciji HTZ-a predstavlja na štandu od oko 300 metara četvornih, na kojem svakodnevno vlada velika gužva.

Po riječima voditelja štanda Miljenka Babića, posjetitelji najviše traže i uzimaju kataloge kamping i nautičke ponude, ali zanimanja ima i za male i obiteljske hotele te selektivnu ponudu poput seoskog i avanturistickog turizma. Svoje info pultove na štandu imaju i prijevoznici Jadrolinija i Croatia Airlines, koja je najavila da od 23. ožujka uvodi novi svakodnevni redovni let Muenchen-Split-Muenchen koji će prometovati sve do studenog.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙