FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Počeli Treći međunarodni dani marketinga

ZAGREB, 17. veljače 2005. (Hina) - Treći međunarodni dani marketinga"PRIME 2005", započeli su danas na Zagrebačkom velesajmu, a okupili su160 izlagača iz 17 zemalja.
ZAGREB, 17. veljače 2005. (Hina) - Treći međunarodni dani marketinga "PRIME 2005", započeli su danas na Zagrebačkom velesajmu, a okupili su 160 izlagača iz 17 zemalja.

Sajam okuplja oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće i druge sudionike industrije marketinga.

Osnovni cilj PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA, jest prezentacija noviteta na području tržišnih komunikacija.

Je li masovni marketing velika pogreška, što su to full service agencije, što su to integrirani komunikacijski planovi, kako dizajn stvara vrijednost, neka su od pitanja na koja će tijekom PRIME-a pokušati odgovoriti domaći i inozemni marketinški stručnjaci u svojim predavanjima.

Uz edukativni i izložbeni program, pripremljene su i brojne promocije izlagača PRIME-a te bogat zabavni program.

Za poslovne posjetitelje i građanstvo sajam je otvaren danas prijepodne, a svečano otvaranje predviđeno je za večeras kada će PRIME otvoriti ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić.

(Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙