Taj sporazum, čime su okončana dvomjesečna natezanja između dvije automobilske kompanije, objavljen je na GM-ovoj internet stranici i u priopćenju Fiata. Prema njemu, GM će platiti Fiatu 1,55 milijardi eura za poništavanje Master Agreementa, uključujući i mogućnost prodaje dionica (put option).
"GM i Fiat dogovorili su se da je poništenje ugovora Master Agreement u najboljem interesu dviju kompanija i dioničara", kazao je predsjednik i izvršni direktor kompanije GM-a Rick Wagoner. "S tom nagodbom, naši ukupni financijski povrati bit će povoljni".
Američki div, koji će vratiti svojih 10 posto udjela u Fiat Autu prema tome sporazumu, bio bi obvezan preuzeti procijenjene dugove od osam milijardi eura da je Fiat iskoristio svoju mogućnost prodaje dionica i prisilio GM na kupnju toga poslovanja.
GM je procijenio svoj udjel u Fiatu Auto na 220 milijuna dolara u 2004., što je drastično manje u usporedbi s 2,4 milijarde dolara u 2000.
Sa svoje strane, predsjednik Fiata Luca Cordero di Montezemolo kazao je u svojem priopćenju: "To je dobar znak za budućnost. Danas smo dobili slobodu da provedemo alternativnu strategiju rasta za budućnost Fiata Auto, dok ćemo zadržati čak konstruktivniji odnos s GM-om".
Prijateljski ishod za Fiat Auto, nacionalnu industrijsku ikonu i velikog poslodavca u Italiji, rezultirat će također i olakšanjem u političkim krugovima.
Očekuje se da će Fiat Auto izvijestiti o golemom operativnom gubitku u 2004. i vratiti se poslovanju na 'pozitivnoj nuli' tek u 2006. Što se GM-a tiče, on planira do 2006. ukinuti više od 10.000 radnih mjesta u Europi.