To je za 39 vozila ili za 0,7 posto više nego istog mjeseca 2004. kada je bilo 5.094 novoregistriraih novih putničkih automobila.
U odnosu pak na prosinac lani u prvom je ovogodišnjem mjesecu prodaja manja za 215 automobila ili 4 posto.
Gledano po automobilskim markama, primat je zadržao Opel, sa 938 automobila, što mu je bilo dovoljno da zauzme 18,27 postotni tržišni udjel.
Na drugom mjestu po prodajnim rezultatima u siječnju je Renault, koji je zauzeo 12,12 postotni tržišni udjel sa 622 registrirana nova automobila.
Volkswagen je u siječnju u Hrvatskoj prodao 589 novih putničkih vozila i zauzeo 11,47 postotni tržišni udjel.
Iza Wolkswagena slijede Škoda (sa 442 vozila), Citroen (364), Peugeot (358), potom Fiat (248), Hyundai (234) i Toyota (220), a više od 100 automobila prodali su još Seat, Chevrolet i Mazda.
Po modelima, u Hrvatskoj su početkom godine najpopularniji bili Opelovi aduti Astra i Corsa. Tako je Astra, koje je tijekom siječnja prodano 503, na čelnom mjestu zamijenila lanjsku najprodavaniju Corsu, koje je u siječnju prodano 333. Astra je ostvarila 9,8 postotni udjel, a Corsa 6,49 postotni udjel na hrvatskom tržištu novih putničkih automobila.
Slijede Renaultov Clio (232 primjerka ili 4,52 posto), Volkswagenonv Polo (228 i 4,44 posto) te Škoda Octavia (225 vozila, udio 4,38 posto), Škoda Fabia (213 primjeraka), VW Golf (195), Fiat Punto (179), Peugeot 206 (160), Citroen C3 (sa 156 vozila) itd.
Zanimljivo je da su u siječnju prodana i dva Jaguara i dva Porschea, devet Land Rovera i 28 Volva.